Demontage Hemelbekleding.

Re: hemeldak demonteren ?

Het is prima te doen hoor je moet alleen even bij een 6R sloper het juiste stuk kabel ruim uit laten knippen. Er zijn genoeg slopers die nooit de moeite nemen de interieurkabelboom te verwijderen of te verkopen, dus een stukje willen ze vast wel verkopen. Het er aan zetten is ook prima te doen. Ik heb afgelopen zomer bij mijn 9N3 (kabelboom is over de grote linie precies het zelfde als de 6R) van twee kabelbomen een gemaakt, geen mens die het ooit nog kan/of zal zien, het ziet er uit als of het af fabriek is en en uiteraard zonder ook maar een enkele storing(je moet natuurlijk wel weten waar je mee bezig bent).
 
Re: hemeldak demonteren ?

ChrisPoloParts zei:
Het is prima te doen hoor je moet alleen even bij een 6R sloper het juiste stuk kabel ruim uit laten knippen. Er zijn genoeg slopers die nooit de moeite nemen de interieurkabelboom te verwijderen of te verkopen, dus een stukje willen ze vast wel verkopen. Het er aan zetten is ook prima te doen. Ik heb afgelopen zomer bij mijn 9N3 (kabelboom is over de grote linie precies het zelfde als de 6R) van twee kabelbomen een gemaakt, geen mens die het ooit nog kan/of zal zien, het ziet er uit als of het af fabriek is en en uiteraard zonder ook maar een enkele storing(je moet natuurlijk wel weten waar je mee bezig bent).


dat is dus het probleem, ik heb totaal geen ervaring met elektriciteit, laat staan in een auto. :lol:

Dup zei:
citroene; i'm your man he Big Grin
spreke wel op msn wat af daarvoor ;)

we zullen erover spreken als ge online komt :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!