D
Deleted member 4363
Dus terug naar de dealer en omruilenMaw, je mag waarschijnlijk dan niet meer de weg op....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus terug naar de dealer en omruilenMaw, je mag waarschijnlijk dan niet meer de weg op....
Niet per sé, kan ook een kwestie van betalen zijn. Een Amerikaanse Corvette heeft hier in NL ook geen typegoedkeuring, maar je betaalt gewoon naar rato van uitstoot je belasting.Maw, je mag waarschijnlijk dan niet meer de weg op....
De baan opHoe gaan ze dat meten. Met elke wagen de baan op ofwa?
Zal wel een gewogen gemiddelde van een X aantal auto's gepakt worden. Wees maar niet bang dat ze daar bij de RDW en onze matties van de Belasatingdienst flink over aan het brainstormen zijn hoorHoe gaan ze dat meten. Met elke wagen de baan op ofwa?
Lees dit topic eens een beetje terug en kijk op de website van VW De precieze implicaties zijn nog niet helemaal duidelijk, maar VW is bezig met een "oplossing" waarbij zowel softwarematige als hardware-aanpassingen beschouwd worden. Pas volgend jaar is de verwachting dat deze goedgekeurd worden en dan zullen ze worden uitgerold. Kosten zijn er sowieso niet aan verbonden voor de eindgebruiker, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Inboeten op vermogen is wellicht een ander verhaal..Onlangs heb ik een VW Polo gekocht. Ik heb begrepen dat er in 2016 maatregelen worden genomen. Wordt ik hiervan automatisch op de hoogte gehouden of moet ik mij ergens aanmelden? En wat staat me precies te wachten?
Denk eerder dat je voorheen bij had moeten betalen en dat je nu naar de waarde gaat waarvoor je betaald [emoji1] zou niet gekker moeten wordenIemand al iets gehoord verder? In januari zou er toch iets meer bekend zijn??
Als ze nu door de nieuwe sofware de co2 lager krijgen dan 50mg scheelt ons dat de helf in de wegenbelasting.
Kunnen we met het verschil weer met onze verslaving bezig(alsof we dat al niet deden)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.