Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie op een foto mistlampen of dagrijlampen? Ik meende dat deze niet standaard waren op de BGT, ivm gewicht / belastingtechnisch.
Ik zie op een foto mistlampen of dagrijlampen? Ik meende dat deze niet standaard waren op de BGT, ivm gewicht / belastingtechnisch.
Hoeveel ben je kwijt voor de Pioneer TS-WX77A incl montage?
ik kon het me al moeilijk voorstellen, dit klinkt plausibeler haha omdat ook de folder de mistlampen vermeld, dank je gr.Zijn zowel dagrijlampen als mistlichten, lijkt me sterk dat ze op gewicht bezuinigt zijn, die 2 extra lampjes wegen niks dan zouden ze eerder 15inch onder de BlueGT kunnen gooien daarmee bespaar je meer gewicht.
Als je Xenon neemt vervallen de mistlichten omdat de xenon lampen de functie van mistlicht overnemen (vlakkere straal die schijnbaar onder de mist zou doorschijnen volgens de verkoper) en daarom heb ik NIET voor xenon gekozen, zonder mistlichten was het zo kaal in de bumper.
Nog een uurtje!
Heb ik me nou (alweer) verlezen, of haal je de auto een dag eerder op? :lol:
Maar ik ben benieuwd! Kom m graag een keer bewonderen!![]()
Maandag kunnen we de auto ophalen en dinsdag ochtend wordt het dak hoogglans zwart gewrappedNu alleen nog even kijken of autorevista dinsdag ook tijd heeft voor de subwoofer.
Auto alleen nog maar naar huis gereden, met dit weer is er niks aan![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.