Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie bak joh!
Kan haast niet wachten om 'm te komen bekijken![]()
Ja, zeker het stukje van de achterklep ook mee wrappen!
Als je het nog mooier wil (laten) doen: de achter spoiler demonteren, wrappen en de spoiler weer monteren. Dan loopt het onder de spoiler door. Aan de voorkant zit namelijk een (opzettelijke) kier, waar je een stukje onder de spoiler kunt kijken.
Yep. Ik kan me voorstellen dat het demonteren bij een BlueGT lastiger is ivm de zijstukjes op de achterruit. Een GTI heeft die nietDat is wel een goed idee zeg, spoiler demonteren en het wrappen er onderdoor laten lopen. Heb je dit zelf op die manier laten doen bij je Polo GTI?
Ben erg benieuwd naar de foto! Klinkt nl. erg goedIk zal morgen een foto maken maar voor nu, diegene die mijn dak heeft gewrapped heeft de folie heel mooi onder de spoiler gekregen zonder de spoiler te demonteren, is net of het onder de spoiler doorloopt.
GE-WEL-DIG! Was de prijs van €250,- inclusief de spiegelkappen wrappen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.