Donatello
Actief lid
Geen alarm dus via de toeter
honkhonk
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja dat klinkt - vind ik in ieder geval - inderdaad nergens naar.Geen alarm dus via de toeterhonkhonk
Ja, het zijn ook Polo's gericht op echt twee verschillende doelgroepen. Qua onderstel vraag ik me af in hoeverre de verlaging aan enkel de voorkant van de BM hier ook nog een rol speelt. Heerlijk hè, zo'n DSG?
Gaat dat geluid via het alarm of via de normale claxon? Indien het laatste, kan ik me er heel goed iets bij voorstellen.
Denk dat ik volgende week bij je langs kom om het er weer af te halenZei is er niet over te spreken
![]()
Wat hebben jullie gecodeerd dan? Via VAGcom? zijn er andere gatgets mogelijk via coderen? Ik weet bijv bij audi is dat mogelijk dat er verschillende dingen via VAGcom aangepast kunnen worden.
Heeft de BM voor wel andere schokdempers, of enkel kortere veren? Als dat zo is, kan ik me wel voorstellen dat de BM qua vering "niet ideaal" is. Vooral ook in combinatie met de normale achtervering.En tjah, doe mij maar t sport onderstel, rijdt echt veel beter als de auto wat 'stugger' (is nog steeds prima comfortabel) isDe BM is ondanks zn verlaging niet harder geveerd (wat ik persoonlijk erg jammer vind), daarom is het dus ook oa zo'n beruchte schraper
![]()
Heeft de BM voor wel andere schokdempers, of enkel kortere veren? Als dat zo is, kan ik me wel voorstellen dat de BM qua vering "niet ideaal" is. Vooral ook in combinatie met de normale achtervering.
Hmm ... zou bijna eens een keertje in een BM willen (mee)rijden ...
Dank voor het aanbod in ieder geval, Jan! En nu zullen we maar stoppen met het vervuilen van Donatello's topics ...En dat (mee)rijden kan vast wel een keer geregeld worden (met mij, of iemand anders die dichter bij jou zit)![]()
Waar ik mijn dak heb laten wrappen vertelden ze me dat dat inderdaad zou moeten kunnen. Heb er zelf geen ervaring mee, mijn Polo haal ik niet door de wasstraat... dat dakje ziet er wel heel gaaf uit. Blijft dat ook allemaal goed zitten als je door de wasstraat gaat dan?
Wat een vette bak! Ik heb 'm ook in candy white besteld en dat dakje ziet er wel heel gaaf uit. Blijft dat ook allemaal goed zitten als je door de wasstraat gaat dan?
Hoe heb je je BlueGT trouwens ingereden?
Groeten
Ja echt wel. Prachtige glans. I love Ironx!! Geniaal product samen met TarX.
Ja klopt, voor je hele auto ga je er snel door heen maar ik gebruik het niet altijd voor mijn hele auto. Alleen voor de velgen. Als wax gebruik ik de collinite 476s.
Prachtige blue gt, zo zou ik hem ook verkiezen, alleen wel in 3 deurs.
Kan je al iets vertellen van het verbruik?
Heb vorige maand eentje test gereden. Maarja veel stadsverkeer, goede optrekken, heuvelachtig landschap en ik kwam op een gemiddelde van 8,4l. Voor de rest positief verrast! Heb hier een offerte klaar liggen..maar zou iets meer ervaringen willen horen i.v.m. het verbruik op langere termijn.![]()
Valt goed mee. Ik verwacht met af en toe is wat hernemen een 6,5-7l/100km.Gemiddeld zit ik op 1:16, mijn vriendin doet woon/werk 1:17 maar die rijd niet harder dan 120km/h (heeft geen haast). Het zuinigst rijd de BlueGT in de stad en zolang je onder de 120km/h blijft, daarboven gaat het verbruik sterk omhoog.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.