deMercer
Voormalig teamlid
Je hebt helemaal gelijk!In het artikel staat duidelijk RNS-315.
![Wink ;-) ;-)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Ik zal eventjes in een hoekje gaan zitten...
![Oops! :oops: :oops:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f633.png)
Volkswagen
Up!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt helemaal gelijk!In het artikel staat duidelijk RNS-315.
In het artikel staat duidelijk RNS-315.
Ik rijd met mijn GT ook gemiddeld 1:16, echter rijd je een langere afstand op de snelweg tussen de 100/110(waar de cilinder uitschakeling het meeste intreed) dan doe je volgens de boordcomputer ongeveer 4,6L/100.
Dit lijkt mij aardig netjes, ik denk dan ook dat volkswagen het 1:22,2 zo gemeten heeft:
Ga met warme motor de snelweg op en zet de cruise control op 100 en reset je verbruiksmeter. na 50 kilometer zal er dan een gemiddelde ontstaan van ongeveer 4,5 (1:21.7)
Net even naar Rotterdam gereden, grootste deel 120 op de teller en een klein deel 100.
Restultaat:
5,6 liter/100= 1:17,8
Niet slecht toch? als ik continu 100 had gereden was de 1:20 makkelijk te halen.
Oz ultraleggera's?
Zijn mooie en lichte velgen, dus heb je looks en kan er misschien zelfs nog een iets beter verbruik vanaf![]()
Kan best zijn maar ze zien er wel erg saai uit, en een Polo heeft geen ubergrote remklauwen om de "lege" ruimte op te vullen die je dan krijgt.
Ghehe, dan verschillen wij daarin van mening
Maar dat komt denk ik ook omdat ik er steeds meer en meer een sport van maak om zuinig te rijden
Maar wat betreft de remklauwem, op ebay worden er wel gereviseerde 312/256 sets aangeboden
Dan heb je minimaal 16 inch als velgmaat en je vult de ruimten op met wat meer 'rem'
Edit,
De edition 35 velgen zijn uiteraard ook erg gaaf!
Kijk maar eens bij Wildcard![]()
Ik kwam gisteravond bij het CS van Groningen een witte BlueGT tegen met het kenteken 52-ZPN-6, ik heb 51-ZPN-6! wel heel toevalligWas een 3-deurs met navi.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.