Donatello
Actief lid
Keek ik gisteren even op de VW site bij de BlueGT kwam ik dit (weer) tegen, dezelfde fout stond ook in de prijstlijst en ik snap echt niet waarom VW hier zovaak mee de fout in gaat.
![zECLUqq.jpg](/xenforo/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FzECLUqq.jpg&hash=03c98fdc4b2f401b7583553263bebf40)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft de BlueGT geen schuifladen onder de stoelen dan? Mijn GTI heeft dat namelijk wel. Er past dan wel amper iets in, maargoed..Keek ik gisteren even op de VW site bij de BlueGT kwam ik dit (weer) tegen, dezelfde fout stond ook in de prijstlijst en ik snap echt niet waarom VW hier zovaak mee de fout in gaat.
![]()
Ik vindt dat ze sowieso de GT een beetje karig hebben gemaakt standaard.
Maja alleen maar om de prijs omhoog te kunnen gooien he.
Heeft de BlueGT geen schuifladen onder de stoelen dan? Mijn GTI heeft dat namelijk wel. Er past dan wel amper iets in, maargoed..
Bij mij alleen onder de passagier stoel...
Zijn matzwart
Kijk zo wil ik ze ook graag hebben, maar kan ze op dit moment niet vinden!
Nog maar ff verder zoeken dan..
Thnx
Kijk zo wil ik ze ook graag hebben, maar kan ze op dit moment niet vinden!
Nog maar ff verder zoeken dan..
Thnx
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.