Dpe, Polo 6R BM

Goeiemiddag allen,

Ik krijg morgen een nieuwe leasebak en dat wordt de Polo 6r 1.2 Bluemotion comfortline,

Ik kwam op dit forum terecht doordat ik info zocht om hem uit elkaar te slopen (en in elkaar te bouwen).
ik zie tot nu toe nog vrij weinig info dus waarschijnlijk zal ik de howto's zelf moeten maken,

de auto's die ik op dit moment bezit (in volgorde van aanschaf)

Suzuki Swift GTI '93 (al half verkocht)
Honda Civic ESI '94 (binnenkort leeghalen en te koop gooien)
Honda Civic V-tec-E '98 (GF's car)
Opel Corsa 111 edition '10 (leasebak wordt ingeruild voor de polo)

De drie jappen bij elkaar



Plannen op dit moment voor de polo is de installatie van de Honda esi over te zetten die bestaat uit:

Pioneer avic x1bt headunit
Kicker KS65.2 compo
Kicker KS693 ovaal
Kicker zx350.4 amp
Rockford-Fosgate RFP 4212 Sub
Rockford-Fosgate punch 301m amp
Stealth Powercap
Dietz bekabeling.

De Install in de Honda momenteel:










Gezien het nog een hel gaat worden om dit alles in te bouwen zal ik mijn ervaringen en fouten wel delen op dit forum, het zal wel in de lente worden omdat het nu gewoon te koud buiten is om uren bezig te zijn.

Ik heb iig al wel gezien zal ik een extra 200 euri's kwijt ben aan een goede can-bus adapter om de headunit goed te laten draaien.

Nou dat was het iig tot nu.

Tot later!
 
Re: Dpe soon met Polo BM

HU is inderdaad erg relaxed alleen is me laser waarschijnlijk naar de klote (nieuw loopwerk kost gelukkig maar 89 euri (daar krijg ik geen nieuwe HU voor).

Polo binnen rijdt tot nu toe erg fijn (moet em rustig inrijden)

ik zet alleen me vraagtekens bij de wagen,
het zou een nederlandse 1.2 BM comfortline moeten zijn,
echter alle boekjes zijn in het duits, ik heb wel een leren stuur airco cv op afstand dagrijlichten in de mistlichten en carosseriedelen in kleur maar geen armsteun, deelbare achterbank en hoogteverstelling van de bijrijdersstoel, het lijkt dus meer op een trendline met alle opties.

weet iemand hier wat een comfortline standaard zou moeten hebben?
folder zegt armsteun standaard dealer zegt optie (ong 350 euri achteraf te leveren)
 
Re: Dpe soon met Polo BM

Ach ik ga meer druk om maken ik ben blij met mn polootje
(alleen de lease maatschappij aanspreken wel de goefe versie met bijbehorende nieuwwaarde te berekenen)

Armsteun kom ik vast nogwel ergens tegen van een sloop-polo af net als een stuur met knoppies en bumper/koplampen met spullen voor een xenon kitje.

Voorlopig zal ik wel een parrot inbouwen om me de boetes te besparen, (intresse in een how-to?, want dan neem ik me camera mee).

Nu in ieder geval goed en rustig inrijden (eerste 1000 km rustig optrekken en tot 2500 toeren gaan is mij verteld).

Gelijk een vraagje, weet iemand waar dit gaatje voor dient? als het geen nut heeft ken ik daar mooi de mic van me handsfreekit in kwijt.

 
Re: Dpe soon met Polo BM

Ik kon direct gassen met de mijne Stick Out Tongue ook gedaan ook wilk niet dat ie lui wordt!


Dpe zei:
Ach ik ga meer druk om maken ik ben blij met mn polootje
(alleen de lease maatschappij aanspreken wel de goefe versie met bijbehorende nieuwwaarde te berekenen)

Armsteun kom ik vast nogwel ergens tegen van een sloop-polo af net als een stuur met knoppies en bumper/koplampen met spullen voor een xenon kitje.

Voorlopig zal ik wel een parrot inbouwen om me de boetes te besparen, (intresse in een how-to?, want dan neem ik me camera mee).

Nu in ieder geval goed en rustig inrijden (eerste 1000 km rustig optrekken en tot 2500 toeren gaan is mij verteld).

Gelijk een vraagje, weet iemand waar dit gaatje voor dient? als het geen nut heeft ken ik daar mooi de mic van me handsfreekit in kwijt.

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!