Dpe, Polo 6R BM

Re: Dpe soon met Polo BM

die gaatjes zijn voor je climatic, hier 'meet' de computer de temperatuur IN de auto om vervolgens te gaan regelen naar je gewenste temperatuur die jij insteld, niet gaan afplakken met een mic. dus!

tevens zou ik een microfoon voor een carkit ALTIJD bij je binnenspiegel plaatsen aan de hemel, dan ben je namelijk het best te verstaan is mijn ervaring!
 
Re: Dpe soon met Polo BM

Ok ik zal even elsawin raadplegen (als ik dat spul geinstalleerd krijg), de mic plaatsen daar moet ik dus even wat op verzinnen.

het verhaaltje van de canbus, ik heb dus een polo 6r, die maakt gebruik van canbus wil ik er iets op aansluiten zal ik ook een canbus adapter nodig hebben (ten eerste om de radio aan te krijgen, ten tweede om alle signalen zoals speedpulse/reverse en dergelijke vertaald te krijgen voor de pioneer headunit.

uitereraard omdat het een leaseauto betreft mag ik nergens in boren/knippen, de auto moet in originele staat ooit teruggebracht worden zonder beschadigingen voor de rest heb ik alle vrijheid.
 
Re: Dpe soon met Polo BM

Gelijk maar snel een updateje van vrijdag,

heen weg naar de leasemaatschappij in mn ouwe bak,

een opel corsa 1.2 111 edition:



en een uurtje later terug met de Polo Bluemotion (trend of comfortline zijn we nog niet echt over uit)



de eerste 300 km zitten er ondertussen al op ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!