Weet niet of je alleen op pad was of dat er iemand met je mee was, maar die zou als getuige kunnen fungeren. Enige wat die hoeft te doen is op papier zetten dat je de auto schadevrij hebt geparkeerd, er in de tussentijd niet mee is gereden, en toen je terugkwam beschadigd was. Heb 't zelfde een keer gehad hier met een vriend die in de straat had geparkeerd toen er sneeuw lag en er iemand vol in de achterbumper was gegleden. Alles vergoed gekregen
Ik reed met mijn moeder naar ons restaurant en we stapten tegelijk uit, hopen dat dit werkt.Succes met waarborgfonds! Ik heb er laatst ook mee zitten kloten. Let wel op! Je hebt getuigen nodig die het hebben zien gebeuren. Als je twee getuigen hebt die zeggen dat je de autoschade vrij hebt neer gezet en toen je weer terug kwam schade op zat, wordt het een moeilijk verhaal worden ben ik bang..
En inderdaad goed bij vermelden dat je tussentijds NIET verder er mee gereden hebt.
Woon in Amsterdam. Ik heb zelf ook lakschade als je goed kijkt, dus weet niet of dit eruit valt te poetsen. Heb de 3de foto aangepast:Balen! Ik weet niet waar jouw huis woont, maar als het in de omgeving van 010 is, dan wil ik wel een poging wagen om het eruit te poetsen met een DAP. Ik zie alleen maar een schaafwond. Zou een héél eind, zo niet helemaal weg te krijgen zijn zonder spuiten.
Is het een lease-auto of heb je er voor moeten zweten?
Tis helaas geen lease-auto en is mijn eerste eigen auto.