2 schroeven bovenaan loshalen en trekken maar
Vandaag geprobeerd maar no luck. Heb zelfs een wondje eraan overgehouden. Doe het denk ik toch verkeerd.2 schroeven bovenaan loshalen en trekken maar
Thanks! Ik hou van knutselen en die vriendin van me met haar Fiat 500 wou het ook doen. Dus met mijn vriendin en haar vriend samen even gefixed.Vet gaaf dat je dit gewoon zelf even heb gefixt! Ziet er op de foto's erg netjes uit
Bubbel niet teveel föhnen, nergens voor nodig. Met föhnen rek je de folie op, gezien je een bubbel hebt, heb je al wat ruimte over, dus dan gaat 't niet meer passen en wordt 't lelijk. Even met een scherp mesje (stanleymesje afbreken naar een nieuwe oid) een klein puntje er in zetten en kijken of je 't zeep / lucht wat er onder zit weg krijgt. Weet niet waar je bubbel zit, maar als ie richting de kant zit kun je ook proberen 'm naar de kant weg te duwenThanks! Ik hou van knutselen en die vriendin van me met haar Fiat 500 wou het ook doen. Dus met mijn vriendin en haar vriend samen even gefixed.
Moet zeggen dat het voor de eerste keer wel goed is gelukt. Alleen jammer van de bubbel, hopelijk krijg ik die nog eruit met een fohn.
Heb nu nog 40-50 x 156 cm carwrap over, even goed nadenken wat ik ermee ga doen
Thanks voor de tip! Zaterdag maar even proberen met een fohn / heatgun. Anders heb ik een lelijke kleine vouw erin.. AarghhBubbel niet teveel föhnen, nergens voor nodig. Met föhnen rek je de folie op, gezien je een bubbel hebt, heb je al wat ruimte over, dus dan gaat 't niet meer passen en wordt 't lelijk. Even met een scherp mesje (stanleymesje afbreken naar een nieuwe oid) een klein puntje er in zetten en kijken of je 't zeep / lucht wat er onder zit weg krijgt. Weet niet waar je bubbel zit, maar als ie richting de kant zit kun je ook proberen 'm naar de kant weg te duwen
Netjes! Heb je wel van die tape gebruikt die door de folie heen snijdt, of heb je in de dakgoot gesneden?Gister wezen wrappen Dak van een Fiat 500 en mijn Polo gewrapped. Van de Fiat 500 ging super snel (heeft een panoramadak, dus we moesten maar 50x100cm wrappen ofzo). Maar mijn dak duurde toch iets langer dan ik dacht.
Eerst mijn dakantenne eruit gehaald, dit was al drama . Stappenplan voor de geïnteresseerde:
1. Kofferklep open en je zal een plastic plaat zien aan de bovenkant bij je hemel.
2. Even met kracht eraf trekken, ze zitten met die stomme klipjes vast (ong. 6 stuks).
3. C stijlen eraf gehaald, zelfde als bovenkant, met klipjes vast.
4. Daklampje achterbank eraf gehaald
5. Nu kan je makkelijk je hemel iets laten zakken en met een torchschroevendraaier (ik heb dit met een ratelunit gedaan omdat de schroevendraaier er niet in ging).
Na 30-45 min kloten eindelijk eraf gekregen en begonnen met schoonmaken en ontvetten van mijn dak. Daarna met 3 mensen ieder één hoek vast gepakt en heel strak erop gezet. Water op gesproeit en met een ruitenwisser glad gestreken. Met een mesje overtollige wrapfolie eraf gesneden.
Achteraf pas gezien dat er een bubbel in zit vandaag even met fohn weghalen.
Genoeg gepraat, hierbij de foto's:
Dankje dankje Ik was net telaat met snijtape bestellen. Dus gewoon lekker strak aangetrokken. Fohn erop dat hij beetje strak gaat trekken en dan in de dakgoot snijden.Netjes! Heb je wel van die tape gebruikt die door de folie heen snijdt, of heb je in de dakgoot gesneden?
Die vriend van me heeft het besteld. Geen idee waar maar ik had ongeveer 45 euro betaald.Ziet er goed uit!
Wat kost dat folie trouwens?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.