Tussen foto 1 en 2 is al een aardig verschil te zien. Al uitgeprobeerd in het donker?
Foto's!
Op de foto's zijn ze niet zo fel, in het echt zijn ze nog feller. Ik zit nog steeds te twijfelen. Heb ze nu weer eraf gehaald.
Maar mocht ik 1tje houden, dan ga ik toch voor de 50w zonder blauwe gloed.
Misschien morgen toch maar de 50w inbouwen en dan gewoon rondrijden tot ik klachten (lees: seintjes) krijgIk zou gewoon voor de 50w gaan. Lijkt vast wel strak helemaal compleet met die kapjes er weer voor. Spierwit licht staat super op je auto. Ik rij dan zelf ook al een aantal weken rond met de 50W drl (BA15s) en ik heb nog geen seintjes of iets dergelijks gehad van tegenliggers dat het te fel zou zijn.
Nee nog niet, t zijn maar DRL's he dus zovaak zal ik ze niet in het donker gaan gebruiken, alleen bij schemering denk ik heel even.Tussen foto 1 en 2 is al een aardig verschil te zien. Al uitgeprobeerd in het donker?
Ik werd zowat verblind als ik op 3-4 meter sta (dezelfde afstand als op de foto's) hahaOp de foto vind ik het wel meevallen, ze branden natuurlijk ook alleen overdag, als ik het zo zie zou ik voor de 50W gaan. Ziet er wel erg strak uit hoor!
Heb je ook bochtrijverlichting? Wil deze ledjes namelijk ook bestellen , maar dat is dn geen porum met halogeen koplampen! Mooi resultaat hoor
Ja, heb ook bochtrijverlichting. Moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet heb getest haha Zo even doen denk ik
Edit:
Even een rondje gereden. Bochtrijverlichting gaat via de mistlampen mits je stads/dimlichten aanstaan. Als alleen DRL aanstaat dan heb je geen bochtrijverlichting
Nice! Ben benieuwd naar het resultaat!Hoi,
Ik heb voor mijn Polo first edition ook de leds w21w 50 watt besteld.
vw polodriver
Afgelopen zaterdag opeens een melding gekregen dat mijn bandenspanning niet klopte. En heb mijn Polo maar 6 weekjes ofzo. Het regende (hagel) wel keihard en reed op de snelweg door een waterplas. Misschien dat de sensor raar deed.
Meteen langs de tankstation gegaan en alle banden nagelopen, maar alles klopt gewoon.
Iemand ervaring met de bandingspanning sensor? Doet hij vaker raar?
Thanks! Heb mijn mistlampen nog niet gedaan, wil het wel doen.Echt een mooi polotje zo met die ledjes voorin. Welke heb je precies besteld voor je DRL? En je interieur? En mistlampen inmiddels ook al in LED vervangen?
Gaarne deze info! Vind het erg mooi!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.