Ik weet niet of het in de buurt is, maar je zou eens na kunnen vragen bij autospuiterij.eu - Home in Sprang-Capelle. Hij heeft heel mijn auto van grijs naar wit gespoten met een prima resultaat en niet duur.
En minder leuke, had hem ergens geparkeerd en bij terugkomst zie ik op mijn voorbumper lipje (aan de rechterkant) een klein zwart plekje. Dacht dus eerst vuil ofzo, maar bij nader onderzoek blijkt het lakschade te zijn! !@#@$%@%@%#%!
Bekijk bijlage 4958
Ongeveer 1,5 - 2cm breed en mijn Polo is MAAAAR 3 weekjes jong. Dit doen zoveel pijn
Wie weet hoeveel het gaat kosten om dit te fixen? Heb wel verzekering via VW Bank. Maandag even bellen anders
is een lakstiftje geen oplossing ?
Wel jammer ofcourse, maar heb je een betere foto? Misschien kan je met een lakstiftje zo bijwerken dat je het bijna niet meer ziet.
Ik weet het, de eerste schade aan je nieuwe auto is echt zonde en doet ontzettend veel pijn, maar.........
zoals citroene en starsky ook al zeggen, ik zou het zelf doen met een lakstiftje. Het zit laag bij de grond en het valt helemaal niet op na bijwerking. Gewoon je geld in je eigen zak houden. Mocht later (wat niet te hopen is natuurlijk) nog weer eens zoiets gebeuren dan kun je alsnog overwegen om het te laten spuiten.
Zit in Amsterdam, dus 1-1,5u rijden ofzo? Doe maar niet haha. Toch bedankt voor je tip!Ik weet niet of het in de buurt is, maar je zou eens na kunnen vragen bij autospuiterij.eu - Home in Sprang-Capelle. Hij heeft heel mijn auto van grijs naar wit gespoten met een prima resultaat en niet duur.
Maar ik heb een parelmoer wit, kan dat wel met een lakstiftje?
Ga anders even bij je dealer langs, die besteld hem zo in de juiste kleur.
kun je gewoon bij je dealer bestellen, ben je zeker dat het juist is.
Ja hoor!
Wil ik wel, maar is ookal 300 euro:Waarom geen spotrepair dan? Die gasten zijn zo vakkundig en doen dat zo bij je thuis.
Vind persoonlijk die plek voor een lakstift erg groot. Het valt dan misschien niet gelijk op maar echt mooi wordt het er van dichtbij ook niet van.
Aarghh, waarom regent het nou! Wou nog DRL ledjes monteren.
Als ik Buienradar moet geloven pas na 9u ofzoHet wordt zo droog?!...Doe je in beide kanten verschillende waarden? Kan je het verschil goed zien
Duur grapje ... ik zou er nog ff over nadenken.
Persoonlijk zou ik dan of het in een keer goed laten doen, of het zo laten en het op een later moment alsnog laten doen.
't is kunstoog dus roest niet. Nu met een lakstiftje gaan prutsen betekend als je het later alsnog goed wil laten doen weer extra werk.
Ik zou autoschadeherstel v.d.wulp bellen als ik jou was.
Is een klein familie bedrijf met bijzonder goed kwaliteit. Petje af wat voor goed werk die mensen afleveren.
Heb destijds mijn mk6 om laten bouwen voor een GTD
Thanks voor tip, ga ik morgen even doen.
Edit:
Vandaag niet aan toegekomen om DRL leds te monteren omdat het regende. Zaterdag nog een poging wagen. Heb net wel instructieboekje doorgelezen en gescand/gekopieerd. Wel makkelijk om kap eraf te halen. Maak wel meteen een howto
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.