Jij gaat het proberen op de 6C Dragozzz?
Hoor graag je ervaring.
Hoor graag je ervaring.
Ben van plan om dit morgen op te pakken aangezien het vandaag zo nat is buiten. Zit morgen lekker binnen met mijn autoJij gaat het proberen op de 6C Dragonzzz?
Hoor graag je ervaring.
Foto ?Ik heb op mijn BlueGT die van een Audi A3 gezet en je moet idd best veel geweld gebruiken (met beleid natuurlijk) ik heb gewoon een rubber hamer gebruikt
Jammer, was erg benieuwd hoe dat er uit zou zien.Mij is het niet gelukt, sierstukje is 65mm en mijn 6c uitlaat is 63-65mm..
Ja echt jammer, volgens mij staat het echt heel goed.Jammer, was erg benieuwd hoe dat er uit zou zien.
Foto met en zonder heb alleen geen foto van de hele achterkant met sierstukkenFoto ?
Als CrossPolo2014 weer een beetje tijd heeft dan kunnen we afspreken voor het sierstukje. Misschien kan ik het dan even opmeten. Mocht het echt dunner zijn, dan heb ik niks aan mijn sierstukjes. Moet ik nieuwe halen
U zegt wij draaien! Kunnen we a.s zaterdag wat afspreken? Anders maakt mij niet uit stuur anders even een appje.
Kunnen we meten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.