Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White
Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White

Dragonzzz :: 2014 Volkswagen Polo GP (6c)

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
6c 1.2 TSI
Kleur
Oryx White
Bouwjaar
2014
Ik heb op mijn BlueGT die van een Audi A3 gezet en je moet idd best veel geweld gebruiken (met beleid natuurlijk) ik heb gewoon een rubber hamer gebruikt

Volkswagen  Polo AW/FL GTI  2.0TSI 207PK 
Net opgemeten met schuifmaat, is 64,5mm dus binnenmaat 65mm en dan nog klemmetjes is te krap dat gaat niet passen:oops:

Bedankt voor het melden, ga ik morgen maar niet naar Kreijne (skoda dealer)

Ik heb net even gebeld, Kreijne zegt in de klemmetjes binnendiameter 55mm, helemaal zonder klemmetjes 67mm en dat met een buitendiameter van afgerond 65mm lijkt me inderdaad te krap!

Laatst bewerkt door een moderator:
Foto met en zonder heb alleen geen foto van de hele achterkant met sierstukken

attachment.php
attachment.php

Volkswagen  Polo AW/FL GTI  2.0TSI 207PK 
Als CrossPolo2014 weer een beetje tijd heeft dan kunnen we afspreken voor het sierstukje. Misschien kan ik het dan even opmeten. Mocht het echt dunner zijn, dan heb ik niks aan mijn sierstukjes. Moet ik nieuwe halen :(

U zegt wij draaien! Kunnen we a.s zaterdag wat afspreken? Anders maakt mij niet uit stuur anders even een appje.

Kunnen we meten.

Nou, vandaag iets leuks en iets minder leuks meegemaakt.

Het leuke, heb dus een miskoop gedaan of ik heb de verkeerde uitlaatsierstuk gekregen. Heb leverancier al gemaild. Ben daarna meteen langs de VW dealer (A-Point Amsterdam ZO) geweest. Heb daar een andere uitlaatsierstukje gehaald. Dit is wel een andere en weet niet wat de VW nummer is.

Foto's:
20140802_123053.jpg
20140802_123055.jpg

20140802_180847.jpg
20140802_180842.jpg

De maak je met een bout vast ipv erop schuiven. Normaal is het een setje van 2 (voor € 49,-) maar verkoper had nog 1tje over omdat iemand (net als ik) maar 1 nodig heeft. Dus mocht hem voor €24,50 meenemen.

En minder leuke, had hem ergens geparkeerd en bij terugkomst zie ik op mijn voorbumper lipje (aan de rechterkant) een klein zwart plekje. Dacht dus eerst vuil ofzo, maar bij nader onderzoek blijkt het lakschade te zijn! :@ :@ !@#@$%@%@%#%!
20140802_185508.jpg
Ongeveer 1 - 1,5 cm breed :( en mijn Polo is MAAAAR 3 weekjes jong. Dit doen zoveel pijn :(
Wie weet hoeveel het gaat kosten om dit te fixen? Heb wel verzekering via VW Bank. Maandag even bellen anders :(

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!