s0undvision
Lid
DRL altijd aan, dus ook met lampen aan. Is dit mogelijk? Mag dit? En hoe kan ik dit instellen met OBDII.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt helemaal !
Ik heb mijn achterlichten ook aan icm drl.
Vind het ook wel zo belangrijk/veilig dat je van de achterzijde auto ook goed zichtbaar bent..
Ja! Het is mogelijk dat de DRL van de 6C blijven branden bij dimlicht!
Dit is te coderen met bijvoorbeeld VCDS.
Kan je mij vertellen waar, en hoe? Ik beschik over OBDII Pro dus ik beschik over longcoding.
Dit wil ik ook graag, weet je hoe en waar je dit codeerd?
Kan je mij vertellen waar, en hoe? Ik beschik over OBDII Pro dus ik beschik over longcoding.
Mijn DRL komt van AliExpress (https://s.click.aliexpress.com/e/tAjltaB6j)Welke lampen heb je in de Polo zitten?
Ik heb dit ook gedaan op mijn 6C. Ik vind dat het een stuk beter smoelt. Ik heb ze met OBD11 op 5% gezet icm dimlicht
Bij de 6C kun je dit regelen door in module 9 bij aanpassingen de verschillende TFL lampen de functie van stadslicht te geven en dan de Dimmwert op 5 te zetten.Hier staat alles beschreven:
VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
beschrijving, uitleg, handleiding, tips, trics, truucs voor vag-com voor vag auto'sgerritspeek.nl
Maar voor mij niet duidelijk waar je; "wanneer lampen aan, DRL ook aan op 5%"
Misschien als je de lijst bekijkt dat je het weer weet?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.