Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je ze laten coderen? Wat kost het? Het is wel zonde als ik de DRL met knipperlicht functie niet kan gebruiken in de avond. Wat wel een luxe is waar mensen aankijken.Is mogelijk, heb ik ook gecodeerd. Ik laat ze op 10% meebranden als stadslicht.
Ik heb het zelf gedaan. Waar woon je ongeveer? @Antera zit in omgeving Breda maar als je een beetje handig bent met VCDS of OBDeleven kan je dit zelf ook.Waar heb je ze laten coderen? Wat kost het? Het is wel zonde als ik de DRL met knipperlicht functie niet kan gebruiken in de avond. Wat wel een luxe is waar mensen aankijken.
Kan je misschien wat foto's/filmpjes laten zien van die drl units van jou? Ik heb ze zien staan op internet en vond ze wel interessant. Zijn die knippers dynamisch? Hoe zien de DRL zelf er uit? Hoe was de montage?Hoi allemaal,
Waarschijnlijk is deze vraag ooit een keer gesteld door meerdere leden..
Is er mogelijkheid om een DRL ook te laten branden met dimlicht/grootlicht ipv alleen bij stadslicht ( beetje saai vind ik)
Hoi, jazeker heb ik wat foto's en filmpjes, maar kan hier niet geupload worden zie ik. Wellicht kan ik ze per mail sturen? Knipperlichten zijn idd dynamisch wat echt dikke look op overdag geeft. Achter unit heb ik ook compleet vervangen door led dynamisch style.Kan je misschien wat foto's/filmpjes laten zien van die drl units van jou? Ik heb ze zien staan op internet en vond ze wel interessant. Zijn die knippers dynamisch? Hoe zien de DRL zelf er uit? Hoe was de montage?
lichtenschakelaar eruit poppen, en dan een korte kabel aan elkaar linken?Je hoeft niet te coderen je kan gewoon een draadje maken van ong 10 cm en dan achter je schakelaar tussen een andere draadje erbij doen van je dimlicht en je drl
Heeel dope!! Wil je misschien filmpje sturen op whatsapp dat ik je mijn nummer in DM stuur?Hoi, jazeker heb ik wat foto's en filmpjes, maar kan hier niet geupload worden zie ik. Wellicht kan ik ze per mail sturen? Knipperlichten zijn idd dynamisch wat echt dikke look op overdag geeft. Achter unit heb ik ook compleet vervangen door led dynamisch style.
Montage was ok. In het begin had ik op de accu aangesloten met een switch tussenin, die bleef dus standaard branden, zodra de auto start. Alleen in de avond is wel heel fel. Dus heb ik de kabels maar anders aangesloten, met hetzelfde connector originele aansluiting.
Prima hoor! 0612820019. Ik zie je berichtje zo tevoorschijn!Heeel dope!! Wil je misschien filmpje sturen op whatsapp dat ik je mijn nummer in DM stuur?
Ja klopt draadje van dimlicht zoeken daar die erbij stoppen van die 10cm kabel en dan drl zoeken en die andere kant van die 10cm kabel erbij in doenlichtenschakelaar eruit poppen, en dan een korte kabel aan elkaar linken?
Top! Ik las hierboven een berichtje dat die dan alsnog 100% gaat branden...Ja klopt draadje van dimlicht zoeken daar die erbij stoppen van die 10cm kabel en dan drl zoeken en die andere kant van die 10cm kabel erbij in doen
Ja klopt zelf vind in het mooi je ziet het tegewoordig in de nieuwe polos ook heel fel ik heb het al heel lang nooit wat aan de hand mijn polo is er zelfs mee goed gekeurd (apk)Top! Ik las hierboven een berichtje dat die dan alsnog 100% gaat branden...
Kan je het filmpje niet uploaden op bijv streamable en dan de link hier plaatsen? Ben ook wel benieuwd eigenlijk.
En oom agent?Ja klopt zelf vind in het mooi je ziet het tegewoordig in de nieuwe polos ook heel fel ik heb het al heel lang nooit wat aan de hand mijn polo is er zelfs mee goed gekeurd (apk)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.