WobbleKid
Bekend lid
Ik heb mijn auto gister bij de dealer gebracht maar weinig succes! Ik had aangegeven dat hij de problemen heeft bij een warme motor. Nu hebben ze niks geconstateerd omdat ze maar een klein rondje hebben gereden. Nu moet ik langs komen als het probleem er is en dan kan er een monteur meerijden en dan pas kunnen ze de onderdelen vervangen. Nu zijn er kosten in rekening gebracht voor het uitlezen en proefrijden die ik niet heb betaald natuurlijk. Als antwoord gaven zij dat er te vaak misbruik is gemaakt en dat ze niks mogen vervangen zonder dat zij het probleem zien.
Ik heb dat probleem ook gehad. Merkte toen dat de auto soms vermogen miste bij optrekken. De auto had dan een dip en ineens knalde al het vermogen er weer in. Dat is natuurlijk niet goed voor de auto. Kon alleen niet aangeven wanneer dit optrad, want het was niet iets wat structureel was. Waarschijnlijk is door die vermogenswisselingen uiteindelijk mijn koppelingsplaat kaduuk gegaan en de cilinders uitgevallen? Geen idee, maar wat jij aangeeft (dat je een probleem hebt, maar dat bij de garage niet op dat moment aan te tonen is) klink heel erg herkenbaar!
Hopen dat je het snel kunt aantonen, voordat je zelf de kosten op je bord krijgt.