er zijn er meerdere die 98 hebben he, daarin is BP niet perse de beste omdat ze dat tegen jou hebben gezegd. Shell v-power is tegenwoordig ook geen 95+ meer maar gewoon een volwaardige 98. neemt niet weg dat ik altijd BP tank van de tijd dat V-power nog 95+ was en hier gewoon de freebees spaar hahaBeste is BP 98 super
er zijn er meerdere die 98 hebben he, daarin is BP niet perse de beste omdat ze dat tegen jou hebben gezegd. Shell v-power is tegenwoordig ook geen 95+ meer maar gewoon een volwaardige 98. neemt niet weg dat ik altijd BP tank van de tijd dat V-power nog 95+ was en hier gewoon de freebees spaar haha
mijn tank is iedere 2 dagen leeg dus die vergaat niet haha, misschien moet je de verschillen tussen 95 en 98 eens opzoeken. de hoofdzaak om geen E10 te tanken zou namelijk eerder beter zijn voor je leidingen enzo uiteraard zal je motor iets anders lopen, maar voor vervuiling hoef je het echt niet te doen.Merken jullie een verschil nu we al een paar maanden op E10 rijden?? Ik vind dat de auto wat meer rauwer doet aan horen plus dat hij in lage toeren het minder goed oppakt dan met E5. Kan natuurlijk ook zo zijn dat 98 gewoon beter is. Over het percentage ethanol gesproken zijn er vele tankstations die gewoon nog benzine zonder ethanol verkopen best interessant als je eens dat wilt uittesten. (Rijdt het zuinigst) Op deze website kan je dat zien en het is interessant om te lezen dat E10 best snel bederft als niet te veel rijdt.
Hier de Link: https://vanderworp.org/nl/transport-benzine-e5-e10-ron95-of-ron98/#Wat_wordt_er_aan_de_pomp_geleverd
Ik houd een lijn aan van 5x EUR95E10 daarna 2x 98E5 tanken.( liefst dus E0 ) Puur om motor vervuiling tegen te gaan. ( en jaa het is best prijzig maar gewoon zoeken in de buurt )
Merken jullie een verschil nu we al een paar maanden op E10 rijden?? Ik vind dat de auto wat meer rauwer doet aan horen plus dat hij in lage toeren het minder goed oppakt dan met E5. Kan natuurlijk ook zo zijn dat 98 gewoon beter is. Over het percentage ethanol gesproken zijn er vele tankstations die gewoon nog benzine zonder ethanol verkopen best interessant als je eens dat wilt uittesten. (Rijdt het zuinigst) Op deze website kan je dat zien en het is interessant om te lezen dat E10 best snel bederft als niet te veel rijdt.
Hier de Link: https://vanderworp.org/nl/transport-benzine-e5-e10-ron95-of-ron98/#Wat_wordt_er_aan_de_pomp_geleverd
Ik houd een lijn aan van 5x EUR95E10 daarna 2x 98E5 tanken.( liefst dus E0 ) Puur om motor vervuiling tegen te gaan. ( en jaa het is best prijzig maar gewoon zoeken in de buurt )
mooi praten als je daar in de buurt woont he, maar mijn tank is alweer leeg als ik thuis ben dan.E10 is gewoon dikke rotzooi.
Gewoon lekker Super 98 tanken in Emmlicheim Dld kost €1:38 Hatseflatssssss
Ik haal deze week mijn nieuwe Polo 6r R-line uit 2012 op die nog een 1.4fsi blok heeft van de oudere modellen.
Nu staat er bij de E10 check dat een Polo met het 1.4fsi blok tussen 2002-2006 niet geschikt is voor E10.
Heeft dit dan ook betrekking op die van mij?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.