Awesome!! Gewoon een WRC op het forum
Als dat geen warm welkom is namens onze leden na alle welkoms berichten. Zal je topic bij mijn favorieten zetten 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bull-X is zeker gaaf. Echt een mooi (en hard) geluid. Vooral die Klappen Abgasanlage is erg vet. Die heeft een elektronische klep. Met de klep gesloten heb je dus een beschaafd geluid. Zet je echter de klep open dan krijg je het geluid van een open uitlaatsysteem.VW Polo 6R WRC Bull-X exhaust Downpipe made by HG-Motorsport - YouTube
HGMotorsport kan ook eentje maken zonder kat, maar gaat volgens mij niet echt klinken met de originele cat-back. Even mailtje naar milltek sturen dat ze wat moeten voortmaken met hun development![]()
Dit is trouwens hun volledige lijn (denk ik) voor de polo 6r gti:
Bull-X Exhaust Klappen Abgasanlage Polo 6R GTI WRC Line - YouTube
Andere uitlaat, intercooler en langs JD Engineering, voor de rest niks aan doen. Supergaaf en uniek wagentje.
Wel blauwe brembo's!
![]()
Ja of een tarox setje zie ik ook wel zitten.
oké vet. Werkt deze ook met iPhone ? en waar koop je zoiets ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.