Robbie - Robbie
Lid
tientjes !! tering iPhone altijd duurder met alles
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
tientjes !! tering iPhone altijd duurder met alles
oké vet. Werkt deze ook met iPhone ? en waar koop je zoiets ?
VW Polo 6R WRC Bull-X exhaust Downpipe made by HG-Motorsport - YouTube
HGMotorsport kan ook eentje maken zonder kat, maar gaat volgens mij niet echt klinken met de originele cat-back. Even mailtje naar milltek sturen dat ze wat moeten voortmaken met hun development
Dit is trouwens hun volledige lijn (denk ik) voor de polo 6r gti:
Bull-X Exhaust Klappen Abgasanlage Polo 6R GTI WRC Line - YouTube
Waar kan jij deze laten opzetten?
Dit klinkt goeeed!:ugeek::twisted:Uitlaat ga ik wss samen met een apr hpfp doen en dan remappen op de weg.
Kan je even een woordje toelichting geven wat deze "catch can" doet?
Duidelijk, hier heb ik wat aan wat wordt de volgende update?
Wat voor motorisatie is de Seat waar je dagelijks mee rijdt? Heb je er ook modificaties aan gedaan?
Wat was voor jou doorslaggevend om voor de WRC variant te gaan en bv niet voor de GTI?
In jou Fr zit een 1.8T of ben ik fout?
Op welke waardes ben je uitgekomen ? Das al een heel knap autootje en je gaat er nog een dikkere bouwen
Das duidelijk. Je hebt idd veel meer mogelijkheden met een 2 liter dan met kleinere blokjes... plus de sound enz is allemaal dat beter.
Ben het internet af ah speuren om te kijken wat binnen de mogelijkheden ligt (lees niet TE duur qua aankoopprijs als upgrades) en wat je er allemaal mee kan. Ben nog jong dus in de komende jaren staan er nog andere grote uitgaven op de planning (huren, bouwen,...). Wil eigenlijk auto met hoge fun factor en toch iets unieks wat zowel voor dagelijks gebruik goed is als op het circuit.
Bovendien natuurlijk niet de hoofdsponsor zijn vd belgische staat...
Is een 1.9 tdi pompverstuiver. Qua sound moet de tdi niet onderdoen voor een 4 cilinder benzine :lol:. Milltek heeft maar 1 einddemper dus dat ding blaast gelijk zot. Zit zo rond de 200pk en 420Nm rookvrij. Motor draait ook 230pk maar dan is het stoomboot Turbo is te klein en EMP loopt te hoog op. CDL motor schept wel mogelijkheden idd, maat van mij heeft een golf gti ed 30 met alles erop en eraan (wavetrac differential etc). Dat ding is sneller dan stock audi r8 v8. Was op zoek naar een naar een edition 30 of 35 maar dan de WRC gezien en direct verkocht.
Trouwens nog een doorslaggevende factor: WRC was nieuw met 22km op de klok (naar de keuring en terug).
De ibiza is een fr van 2007 met motorcode BLT. Modificaties, teveel om op te noemen kort samengevat: vb hybride turbo, dsd fmic, forge kit en egr delete, r783 verstuivers, 312mm tt remmen, volledige milltek, remap door vvt.
Doorslaggevend: heel simpel de motor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.