Ja, dat ik denk ook dat dat de ideale oplossing is. Maar ik vind de wegligging van de GTI eigenlijk prima, dus dat vormt voor mij geen reden. De looks boeien me te weinig om het alleen daarvoor te doen.Als je echt voor goede looks met een goede wegligging wilt gaan moet je gewoon een KW schroefset kopen. Kost wat, maar dan kan je alles naar wens instellen.
Ik heb een KW schroefset gehad onder een Polo 6C. Voor de looks een 10 want hij is in hoogte instelbaar, wegligging ook een 10 want hij was erg stug en hoeken ging prima, maar comfort een 4 want ik vond het een stuiterbak, maar daar kan iedereen over van mening verschillen. Als je dat laatste voor lief neemt is een schroefset ideaal.Als je echt voor goede looks met een goede wegligging wilt gaan moet je gewoon een KW schroefset kopen. Kost wat, maar dan kan je alles naar wens instellen.
ik werk in de buurt van utrecht maar nu vakantie periode dus ben er maar weinig anders had het wel gelukt je even mee te laten rijden jaIemand misschien in de buurt van Utrecht met een polo aw Icm met een Eibach prokit
Zodat ik misschien eens een rondje zou kunnen meerijden om te ervaren hoe het is
Om met een verlaagde polo te rijden
Ik hoor het graag
Gr peter
Dat is jammer inderdaad maar in ieder geval bedanktik werk in de buurt van utrecht maar nu vakantie periode dus ben er maar weinig anders had het wel gelukt je even mee te laten rijden ja
Ja daar gaat het inderdaad nog even om de looks vind ik supermooiHet criterium waarover het hier gaat, is niet of je al dan niet drempels raakt (dat gebeurt idd niet met zo'n set), maar in hoeverre het resterend comfort nog acceptabel wordt geacht.
Dankjewel voor je info ik zal zowieso een beetje rustig door de woon wijken rijden maar ben dat ook zo gewent ik rij voor mijn werk altijd met een bus vol met glas daar moet je wel rustig mee rijden anders kan je vegenRij met Eibach pro 4,5 tot 5 cm lager. Is wel stugger en inderdaad als je te hard een kuil passeert hoor je de klap net alsof je vering op zijn eind zit. Maar deze auto is nu ook niet gemaakt om lekker door een woonwijk te scheuren over drempels en klinker wegen daar ga ik gewoon rustig overheen. wegligging is zeker toegenomen en het uiterlijk daar ging het om. Met vier man heb ik nog geen problemen gehad.
Ik zal je zeker op de hoogte houden over de eibachBen benieuwd naar je ervaringen straks. Het rijdt in elk geval top zo'n Eibach set
Nee dit zijn gewoon de 18 inch Brescia maar dan hoogglans zwart gespoten.Dankjewel voor je info ik zal zowieso een beetje rustig door de woon wijken rijden maar ben dat ook zo gewent ik rij voor mijn werk altijd met een bus vol met glas daar moet je wel rustig mee rijden anders kan je vegen
maar zijn dat nou die borbet y black die onder de polo zitten
Ok netjes nooit eerder gezien in het zwart heb je ze zelf laten zwart spuitenNee dit zijn gewoon de 18 inch Brescia maar dan hoogglans zwart gespoten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.