Dynamisch onderstel werkt nauwelijks meer!!! Zet je hem op normaal dan sorteert het geen effect meer!!! Heb Eibach gehad maar eronderuit gehaald!
Volkswagen
Polo
2.0 262 PK
Daarom heb ik ook maar de knoop doorgehakt omdat jij ook al aangaf dat je paar keer een gewone 1.0 tsi had meegehad en dat de wegligging een heel stuk slechter is als bij de GTIBij een niet-GTI zonder dynamisch onderstel zou ik het zeker overwegen omdat ik de verbeterde wegligging op zou vinden wegen tegen wat minder comfort
Ja inderdaad ik hoop wel dat de prokit bij mij 1. 0 net zo verlaging geeft als ik op de foto's bij die gti ziet icm een prokit@Carlito een GTI is ook een stuk zwaarder dan een 1.0 TSI. Het verschil met een handbak 1.0 en een GTI is wel 200 kg. Ik kan me zo voorstellen dat dit extra gewicht ook (negatieve) impact heeft op de verlagingsveren.
Ja ik heb ze zelf laten spuiten. in de kleur van de auto.Ok netjes nooit eerder gezien in het zwart heb je ze zelf laten zwart spuiten
Ziet er wel netjes uit zo in het zwartJa ik heb ze zelf laten spuiten. in de kleur van de auto.
Heb je ook foto's vanje auto ben benieuwd met die prokitIk heb ook de prokit onder mijn auto zitten. De wegligging is echt een stuk beter vooral in de bochten. Minder een schommel bak.
Ik merkte het vooral in het hard optrekken en schakelen dan schommelde de auto toch echt. Dat is nu totaal niet meer.
Qua conform merk je wel een beetje verschil (alleen kut wegen) maar totaal niet storend. In een tsi 1.0 zou ik het aanraden. Ik heb ook in een GTI gereden daar zou ik het persoonlijk niet doen.
Mocht iemand willen proefrijden omgeving Purmerend DM
Zal morgen een foto posten. Het is nu helaas al te donker buitenHeb je ook foto's vanje auto ben benieuwd met die prokit
Hierbij de foto!Heb je ook foto's vanje auto ben benieuwd met die prokit
komt hij weer met z'n geklaag en praat iedereen paniek aan. precies zoals een paar post eerder hier. zo'n set is niet gemaakt om door een woonwijk te scheuren. ik rij al jaren met verlaagde auto's en een ieder die daar niet mee om kan gaan roept dit soort dingen.Dynamisch onderstel werkt nauwelijks meer!!! Zet je hem op normaal dan sorteert het geen effect meer!!! Heb Eibach gehad maar eronderuit gehaald!
daar is rekening mee gehouden, en geef je aan bij het bestellen. onder welk type en met welk type motor deze komt ivm met asbelastingen enzo@Carlito een GTI is ook een stuk zwaarder dan een 1.0 TSI. Het verschil met een handbak 1.0 en een GTI is wel 200 kg. Ik kan me zo voorstellen dat dit extra gewicht ook (negatieve) impact heeft op de verlagingsveren.
heb al een week of drie geleden een afspraak gemaakt voor een prokit eronder te laten zetten bij tcl maar die heeft vakantie nu gaat de set er over twee weken eronder ben zelf benieuwd naar het eindresultaatdaar is rekening mee gehouden, en geef je aan bij het bestellen. onder welk type en met welk type motor deze komt ivm met asbelastingen enzo
NetjesHierbij de foto!
Ziet er netjes uit ook die spoiler op je achterklep is heel netjes ik twijfel ook nog even om die te gaan bestellen voor een originele te gaanHierbij de foto!
Nee ik een gewoon standaard onderstel dus ik kan geen keuze instellenNice! Heb jij een Sport Select onderstel? Zo ja, in welke stand/instelling reed jij?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.