Enzo's R-Line Edition!

• Onderwerp starter Onderwerp starter enzolino
  • Startdatum Startdatum
Sjiek sjiek! Jammer dat in de aftiteling de medewerkers en sponsoren niet vermeld staan. Verder niks op aan te merken :P

Sjiek sjiek! Jammer dat in de aftiteling de medewerkers en sponsoren niet vermeld staan. Verder niks op aan te merken :P

medewerkers en sponsoren (Enzo only).... of wou je je naam erbij :D hahahaha

@ Johan (NIkon Powerrrrrr)

Laatst bewerkt door een moderator:
je mag me een nieuwe laptop kopen... zit onder de kwijl :p
wat een gave auto man!
er is er weer een dikke bijgekomen!
mss een promofilmpje voor mypolo maken? :p

7080854777_49279b3f4f_b.jpg

My new wallpaper

Wat een mooie foto zeg, erg knap bewerkt! :) Heb je hem ook in hoge resolutie 1920x1200?
Wil hem graag als wallpaper gebruiken! :)

zeer mooi die foto, lukt ook alleen met een Candy8-) Hou van avondshots alleen zie je mijn auto niet meer :cry:

Nice Enzo! :D
btw ik ben nou wel erg benieuwd, heb je nog plannen met deze auto? :)
iets van verlaging en brute striping oid? :D

VW  6R 
Voorlopig nix aangezien het geld op is :) moet uiteraard nog beetje ademen als't mag ... ghehehehe

Voorlopig nix aangezien het geld op is :) moet uiteraard nog beetje ademen als't mag ... ghehehehe

Had ook niet anders verwacht, maar voor de toekomst bedoelde ik ook meer ;)
Bij mij zal er ook niet zoveel meer gebeuren, al gaat mn auto sowieso nog wel een keertje deftig omlaag ;)
Meer zo'n visie zeg maar :mrgreen:

VW  6R 
Ik vat em man! Dat gaat sowieso gebeuren :P anders had ik wel een cross polo gekocht.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!