Enzo's R-Line Edition!

• Onderwerp starter Onderwerp starter enzolino
  • Startdatum Startdatum
Waar blijven je eigen pics met die updates die ik zie in op de meeting pics ? :D aardig aan het sleutelen geweest zie ik haha

Wat Witalik zegt, we willen FOTOOOOOOOO'S!!!
Jou bak is namelijk echt om te kwijlen als ik de foto's van de meet zie :D

VW  6R 
In het echt nog meer Jan ;) En zn BOV klinkt ook wel geil xD

lol, ik dacht in 't topic te lezen dat ie er air onder had zitten :lol:
maar daarmee werd dus een BOV bedoeld :p
maar die dingen klinken inderdaad altijd wel vet!
(stond laatst ook te kwijlen toen er een golf 6 stond met diep geluid en een bov)

VW  6R 
Er komen geen foto's meer ;) (airride zou een projectie worden op de andere polo, dit maar niet meer gedaan R-line gekocht) BOV klinkt zeker mooi en ben er heel blij mee ondanks het een 1.2 TSI is ben blij dat Forge deze motor ook netjes kan voorzien van een BOV.

Volgende auto minimaal V6 V8? LOL Supercharger!

Hoi Enzo,

Vraagje waar heb je de dumpvalve gekocht en wat waren de kosten. IK heb namelijk ook interesse in zo'n pssstt :-)
Alvast bedankt.

Groetjes

Vet hoor!

Mijn VW Polo R-line uitvoering komt over een maand.
Als ik dit filmpje zie kan ik niet wachten!

Laatst bewerkt door een moderator:
heb 't beetje druk LOL moet zelfs de pics nog allemaal bekijken haha geen tijd gehad :P miss van het weekend ofzo

Op naar de 400 Likes op Facebook :P

2qthgk8-1.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!