Wordt je dan niet gek van het piepje als je geen gordel om hebt? Houd er ook rekening mee dat de airbag het niet doet wanneer je geen gordel draagt.
Waarom zou de airbag het niet doen ?
ik ben ooit eens van de weg gereden door een van de door jou verderop aangehaalde hulpverleners en toen deed mij airbag het prima.
Is al wel weer de nodige jaren terug met een ander merk maar toch.
Airbag reageert toch via een sensor in je stoel niet via je gordel ?
maar goed ik wil in dit topic geen gordel discussie beginnen. Mijns inziens moet ieder dit lekker voor zich weten en ik vind t ondingen die mij te strak en in de weg zitten.
Kon trouwens het piepje niet meer uitzetten. Volgens de dealer is het een veiligheids optie die ze niet meer kunnen wijzigen.
Ik stond naast de monteur mee te kijken in de VAG laptop en het stond inderdaad ook niet meer in de lijst
Verder bevalt de GT mij erg goed.
Verbruik valt wat tegen ze geven geloof ik 1:20 op dus ik had zo'n 1:18 verwacht maar haal maar zo'n 1:16. Misschien nog wat zuiniger leren rijden....
wat me wel erg opvalt is de zeer korte 1e versnelling
vind ik heel erg kort ook als je flink wilt weg accelereren bij het stop licht trekt de automaat hem niet even wat verder door in z'n 1.
Wegligging vind ik super goed
stuurt heerlijk strak.
(Maar goed heb t laatste jaar in een oude bestelauto gereden en onze andere auto's zijn de laatste jaren terrein auto's geweest, dus is ook niet helemaal te vergelijken )