Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er een, is helemaal niets mee.
Het is geen racer maar dat is ook nergens voor nodig.
Hij is te vergelijken met de 1.4 uit de 9n3 die ik eerder heb gehad.
Ik vind het een aanrader, misschien iemand anders andere mening maar hij is voor mij snel genoeg en tevens lekker zuinig.
Don't do it, ik heb zelf test gereden in een Polo 6C met een 1.0 TSI motor en was niet echt onder de indruk qua performance en rijcomfort. Bijvoorbeeld je rijd op een rotonde en je wilt afslaan, dan moet je gelijk al terug schakelen om nog wat power te hebben. Want onderin de toeren is het echt drama, niet voorruit te branden. Qua geluid heeft het natuurlijk zo'n bekende 3 cilinder roffel, je bent er fan van ofniet. Vind het persoonlijk afschuwelijk. Qua verbruik ontlopen de 1.0 TSI en 1.2 TSI(4 cilinder) elkaar nauwelijks. Volgens de Volkswagen site is de 1.2 TSI ook nog goedkoper als de 1.0 TSI, dan is de keus al helemaal makkelijk. Meer auto voor minder geld..
Ik heb er ook 1 met de 1.0 tsi is niets mis mee
hangt er geheel van af hoe je er mee rij als je sportief en continu hard mee wil rijden dan kan je beter een zwaardere tsi nemen
ik rij gemiddeld wel 1 op 20 mee
ben er tevreden mee
of zoek eens op verbruiks monitor bij Autoweek daar kan je verschillen zien bij verbruik tussen 1.0 tsi en 1.2 tsi bij gehouden door eigenaren
Mijn polo heeft 95 pkBedankt voor de tip. Ik ga dat eens opzoeken. Ik heb er eentje gezien, 1.0 maar stond geen tsi bij. Bestaat er ook een 1.0 zonder tsi? Wil dan wel met tsi..
En hoeveel pk heeft jou auto sjami?
De versie zonder turbo heeft hetzelfde blok als de Up! dus 60 of 75pkMijn polo heeft 95 pk
er zijn er ook zonder tsi 1.0
In een Up! is het niet om over naar huis te schrijven. Polo is een tikje groter en zwaarder en zal dus nog meer het "toe dannnnnn" gevoel geven als je een beetje wilt doorrijden. Maar 't blijft persoonlijke voorkeur, als het je niet uitmaakt hoe lang het duurt voordat je op gang bent is 't wel goedkoperBedankt voor de tips. Hier kan ik wat mee!
Iemand hier een 1.0 mpi? Afrader of niet?
Ik heb proef gereden in een Up! met 60pk maar was hier niet heel erg over te spreken, optrekken duurt erg lang en je moet de motor flink laten werken om mee te komen, wanneer je eenmaal rijd gaat het wel maar invoegen op grotere en snelweg is niet heel prettig...Bedankt voor de tips. Hier kan ik wat mee!
Iemand hier een 1.0 mpi? Afrader of niet?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.