Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb een glaslook dop besteld bij kill all wipers. Is vrij makkelijk te monteren.
Gebruik die achterste wisser nooit , dus beetje gewichtsbesparing kan geen kwaad.
En voor de veiligheid vind ik het bullshit , een sedan of een busje hebben ook niet altijd ruitenwissers achter![]()
Thanks voor dit ik was hier ook nog naar op zoek en 10 pond is niet duur.
https://www.killallwipers.com/product/volkswagen-polo-6n2-9n-9n3-6r-6c-my18-flush-wiper-delete-kit
MY18 bedoelen ze hiermee de Polo AW?
prima, ik gebruik hem toch nooit.
dus ik zou hem lekker weg halen,,,, vergeet niet de vloeistof toevoer te stoppen...
(heeft een polo die, lupo wel in elk geval) zodat je niet je achterklep perongeluk volspuit met vloeistof
Krijg je geen problemen met de APK zonder achterruitwisser als die er af fabriek
wel op zit ?
Krijg je geen problemen met de APK zonder achterruitwisser als die er af fabriek
wel op zit ?
Werkt dat RainX een beetje? Hoe breng je dat aan & hoe vaak moet dat ongeveer?Zoals andere zeggen is het niet verplicht een achterruitwisser te hebben.
Ik heb ook een wiper delete en behandel mijn raam zo nu en dan met rainx.
Heb mijn ruitenwisser ooit 1x gebruikt en vind het zo net ff mooier en scheelt met schoonmaken.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Ja werkt best prima dat rainx.Werkt dat RainX een beetje? Hoe breng je dat aan & hoe vaak moet dat ongeveer?
Ziet er strak uit zo, makkelijk te monteren? Kheb zojuist ook een setje besteld
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.