Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je ook foto's van die subwoofer in het reservewiel? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Je hebt er dus geen last van datie te ver weggestopt is zoals bij Donatello?
Heb zelf een TS-WS77A in mijn BlueGT, was bang dat de subwoofer te ver weggestopt zou zijn als deze in het reservewiel zou komen te liggen.
![]()
Dat antwoord is - helaas - heel gemakkelijk: de standaard radio's van VW hebben geen afzonderlijke uitgang voor een subwoofer. Je blijft dus aangewezen op het aftakken van de normale speakerdraden. Het gebruik van een filter om de lage tonen dan niet meer door te laten naar de normale speakers helpt wel.Het enige wat mij nog steeds niet duidelijk is, is hoe deze subwoofer op de radio word aangesloten?
Uit mijn eerdere ervaringen met het inbouwen van car HiFi ben ik gewent om met RCA kabels vanaf mn head unit naar de subwoofer versterker het signaal te brengen.
Ik kan helaas erg weinig info vinden over de RNS315 over het aansluiten van externe subwoofers.
Scrap that - ik heb nog werkelijk 0 info kunnen vinden hierover.
Ben best wel kritisch op het geluid, luister veel jazz maar nadat ik de TSWX heb aangesloten is het prima. De subwoofer vult de standaard speakers (die best goed zijn voor een auto uit deze klasse!) prima aan. Het monteren van een high-low filter is dus niet nodig voor mij.
Subwoofer is afgetapt van de speakers maar wel direct achter de radio. Dit kan ook met de RNS315
Externe host kan altijd de link kwijtraken, minder kans hierop als je 'm hier uploadals de foto groot genoeg is van zichzelf gewoon even via hier uploaden (wel heb ik ondervonden dat deze foto's tragere worden geload als je het topic opent)
als de foto te klein is of te groot ga ik altijd via deze link en kan je gewoon de grote kiezen zie link: TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.