Hallo iedereen, ik ben Hobie Duyn en nieuw hier. Ik weet nog niet hoe alles hier werkt maar dat wijst zich vanzelf wel neem ik aan!
Ik woon in Enschede en ben de blije eigenaar van een VW Polo 1.4 GTI uit 2012 in de kleur metallic wit.
Op 5 december 2014 heb ik hem opgehaald bij de dealer (wel 2e hands) met 44000 op de teller.
Zitten niet super veel opties op maar er zit wel bluetooth conecting op met navigatie, bocht licht systeem, automatisch dimmende binnen spiegel en verder niet echt hele spannende opties.
Het is trouwens een dsg automaatje en rijd echt super fijn!
Nadat ik mijn auto heb opgehaald heb ik er al druk mee bezig geweest:
Wat er nog op de planning/wens lijst staat:
Fotos voor (links) en nu (rechts) zie bestand als bijlage!
Ik woon in Enschede en ben de blije eigenaar van een VW Polo 1.4 GTI uit 2012 in de kleur metallic wit.
Op 5 december 2014 heb ik hem opgehaald bij de dealer (wel 2e hands) met 44000 op de teller.
Zitten niet super veel opties op maar er zit wel bluetooth conecting op met navigatie, bocht licht systeem, automatisch dimmende binnen spiegel en verder niet echt hele spannende opties.
Het is trouwens een dsg automaatje en rijd echt super fijn!
Nadat ik mijn auto heb opgehaald heb ik er al druk mee bezig geweest:
- Van halogeen naar BI-Xenon koplampen met led dag.
- Dak en spiegels gewrapt van wit naar glans zwart.
- Gechipt van 180 pk en 250nm naar 220 pk en 300nm.
- 2 piepjes bij ontgrendelen, 1 piepje bij vergrendelen auto.
- Voor de fun ook al eens blauwe ledjes in de grill gehad. (zwaailampen, zie filmpje)
Wat er nog op de planning/wens lijst staat:
- Parkeer sensoren voor en achter.
- Zwarte/led achterlampen.
- Het nieuwste navigatie model.
- Led kenteken verlichting
- Automatisch inklapbare spiegels (indien mogelijk ??)
- Nieuwe achterbumper (afgelopen maandag aanrijding van achter gehad. Lichte schade maar wordt vergoed!)
Fotos voor (links) en nu (rechts) zie bestand als bijlage!
Bijlagen
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Golf 7
1.2 TSI