excess007 :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Bart zijn 9n3 1.4tdi update: kamei front

Een klein chrome accentje op de stootlijsten geplakt :) vind het nog wel goed staan
02122011483.jpg


heb via via stickers laten maken voor aan de onderkant van de deuropening te plaatsen.
Vind het zelf wel wat hebben! foto's zijn wel een beetje onduidelijk.
01122011476.jpg

(stickers hebben me maar 10 euro gekost en ik heb er zelfs teveel gekregen Stick Out Tongue
voorste deuropening:
01122011477.jpg

achterste deuropening:
01122011478.jpg

dan nog een rood accentje in m'n deur. weet wel niet of het lang gaat blijven zitten...
02122011482.jpg


en mijn ipod onderaan geplaatst mbv 2 magneetjes. had het ergens in de winkel zien liggen.
02122011484.jpg
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi update: chrome accent op stootlijs

vandaag zijn winterslofjes eens aangedaan! de twee achterste wielen kreeg ik wel bijna niet los... gelukkig bestaat er zoiets als een rubberen hamer en wd-40 Big Grin
heb ook nog een setje wieldoppen gekocht. het ziet er niet echt uit maar nog altijd beter als niets...
12122011485.jpg
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi winterslofjes aangedaan

vorig weekend de samsung nx100 besteld Big Grin ik ga hem normaal morge ophalen en dit weekend al wat leuke pics proberen te maken. Eerst er nog wat mee spelen voordat het betere werk komt denk ik :lol:
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi

dank je :) ik was vooral verkocht van zijn "slimme" lens. (en natuurlijk de prijs want ik kan hem nu voor €199 krijgen ipv meer als €300 :lol:)
niks meer moeten zoeken in de menu en gwn aan de lens draaien voor witbalans etc te regelen. Ik hoop dat ik er veel plezier aan ga hebben :)
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi

na een weekendje spelen met de nieuwe camera eens een foto van de polo getrokken.
Heb er maar snel eentje getrokken want de batterij was al bijna leeg (ja echt dus het hele weekend mee gespeeld :lol: vriendin was blij dat ik eindelijk naar huis ging Stick Out Tongue )

sam04341.jpg
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi

alvast een voorproefje (maar dan met een fietslampje) van wat ik van plan ben bij mijn volgende shoot (hopelijk dit weekend nog). nu maar hopen dat ik een goed plaatsje vind!!!
sam0444z.jpg

Met wat verbeelding staat er dus Polo Stick Out Tongue
Geen photoshop!!! instellingen camera: 8" F9 ISO 100 voor degenen die geïnteresseerd zijn ;)
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi

vandaag mijn volgende update besteld. Het gaat om ronde dagrijlichten die ik op de plaats waar mistlampen zouden moeten steken ga plaatsen :)
Kleur was 5000k volgens de verkoper dus gelukkig niet blauwig zoals de vorige die geflopt waren Stick Out Tongue
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi

heb je een link van de bestelde lampen? Ben zelf ook nog ebay aan het afstruinen, maar kom bij lampen van 120 euro uit (incl verzenden dan wel)

Moet ze wel nog hebben, want die halve gti grill zoals ik het nu heb ziet er ook niet uit
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!