excess007 :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: excess007 9n3 1.4tdi drl probleempje :(

maar zoals ik het lees heb je ze nu in je mistlampkapjes geschroefd? Of zitten ze wel in de bumper geschroefd?

Je hoeft overigens toch geen kabels naar je interieur te trekken? Massa ergens pakken, 12v pak je geschakeld op de ruitenwissersproeier en de schakeldraad op de stadslicht toch. Zo heb ik het bij een van mijn vorige auto's aangesloten.
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi drl probleempje :(

@ Emiel10, volgens mij heeft hij ze inderdaad op de kapjes geschroefd. Maar als ik jou was dan zou ik een draadje naar binnen leggen en op de TFL pin van je schakelaar aansluiten. Dan werkt het zoals het origineel zou moeten ;)
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi drl probleempje :(

Inderdaad op de kapjes gemonteerd.
Ik moest om 13u al vertrekken naar m'n werk dus ik had geen tijd meer. Ik heb ook liever dat het op de tfl pin aangesloten is dan weet ik dat alles echt in orde is ;)
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi drl probleempje :(

BIG SMILE ON MY FACE Big Grin
sam0478e.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: excess007 9n3 1.4tdi originele drl-look

ik zal straks eens een foto in het donker maken dan zie je hoe hard ze schijnen.
Je moet bij de 70 euro-versie (zoals ik ze noem Stick Out Tongue) wel weten dat je ze niet op de plaats van de mistlampen kunt plaatsen en hierdoor deze punten er ook moet afzagen.
Bij de duurdere versie op ebay weet ik het niet...
en bij de 70 euro-versie krijg je er ook nog mentos bij voor als je geïnteresseerd bent Stick Out Tongue
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi originele drl-look

Ziet er goed uit, maar ik betaal dan wel iets meer zodat ze ook 100% passen op de originele punten, vind dit eerlijk gezegd een beetje goedkoop uitzien maar als jij je er niet aan stoort prima
 
Re: excess007 9n3 1.4tdi originele drl-look

YEEEEEEEAH BUDDY!
It's lookin' good! :mrgreen:

en qua schroefjes.. had je daar niet beter flexibel blijvende kit voor kunnen gebruiken?
( ik heb 't dan wel gedaan met m'n xenon draden, maar zitten wel goed vast ;) )
maargoed, die schroefjes moet je denk ik ook net even weten dat ze er zitten of dat je de auto gaat bestuderen, anders vallen ze bijna niet op ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: excess007 9n3 1.4tdi originele drl-look

van de schroefjes ben ik tenminste zeker dat het op zijn plaats blijft :) en ik werk ook niet graag met kit. Smos er altijd teveel mee Stick Out Tongue
Hier nog wat fotootjes getrokken met mijn gsm in het donker.
25012012502.jpg


25012012503.jpg


25012012505.jpg

ze schijnen lekker fel vind ik zelf :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!