Na een lange periode van stilte eindelijk nog eens wat nieuws beste forummers !
3 nieuwe mods/ updates aan mijn polo gedaan.
1ste: Nieuwe velgen
17 inch Talladega velgen in glanzend zwart. dit zijn de velgen van onder de Golf R/Scirocco R. ik vond ze echt vet, daarom heb ik ze genomen.
ik heb ze bij b & m onderdelenshop gehaald in Nederland, aardig ritje maar heb het er voor over als je het eindresultaat ziet!
daarna nog banden erop laten leggen. heb gekozen voor hankook.. de bandenboer wist me te vertellen dat dit de banden op het moment zijn met de beste prijs kwaliteit verhouding. het totaal kosten plaatje kwam op een 1100 euro maar dan nog 750 euro gevangen voor mijn vorige velgen... 350 bijleg voor een nieuw setje velgen valt nog heel goed mee
2de: Verlichting
ik heb een setje Pilot Pro line gekocht van 6000k, stadsverlichting in LED en het grootlicht in een iets blauwere variant...
deze allemaal geïnstalleerd en wederom zeer tevreden van mijn nieuwe mod!
Ben wel naar de garage moeten gaan voor lichten te laten afstellen want ik verblinde mijn tegenliggers... eens dit allemaal gedaan was alles terug in orde. een wereld van verschil xenons tov van gewoon halogeen licht!
3de: Plasti Dip
ik heb mijn volkswagen logo's geplastidipped. het was mijn eerst ervaring met dit product maar ben er zeer tevreden van! zelf kan ik niks spuiten of dergelijke maar heb het zelf gedaan en het resultaat mag er best wezen!
foto's hiervan volgen nog! misschien binnenkort nog eens opnieuw dippen want bij het verwijderen van de tape is een hoekje losgekomen
nog een heel to do lijstje dus nog werk aan de winkel, maar nu even wat sparen
Greetz Daniël!