Updaten die handel.
Nadat ik mijn wagen vanvoor 1cm heb verlaagd en vanachter de stelschroef verwijderd had, vond ik het nog niet goed genoeg. De wagen moest nog lager vooral vanachter. Voor de balans moet hij vanvoor dan ook weer lager en daar begin ik niet meer aan bij deze.
De motorisatie is een 1.6 TDI (zelfde blok als Golf 6). Echter is de motorruimte van de Polo een pak kleiner waardoor de motor heel diep ligt. Bijgevolg steekt de carter ed onder de wagen uit. Hierdoor kan je hem niet fatsoenlijk verlagen gewoon. Heb onder de wagen van Bas gekeken (1.4 tje). Hij ligt op 18 ers, een pak lager als mij en heeft nog veel meer bodemvrijheid.
Echt een knappe wagen Bas, mijn complimenten hiervoor
Mijn huidige set velgen schuurt abnormaal in de kasten. Kwestie van tijd vooraleer er dingen naar de kl*te gaan.. Ben dan ook onmiddellijk opzoek gegaan naar een ander setje velgen.
Kevin6R hier op het forum verkocht zijn OZ Superturismo's.
Specs: 7,5J 17" ET 35 Graphite Grey
Foto's van na het passen
Vond het een heel knappe set en alles was in orde (banden maat, ...). In het echt vind ik ze gewoon weg af, alleen op foto geven ze mij niet dat wauw gevoel. Bovendien moet met deze de velgen de wagen nog lager (klein beetje wheelgab). Maar zoals eerder vermeld gaat dit er niet van komen. Heb ook nog naar andere sets gekeken (Ori 18" Audi Rotors, BBS CH,..), maar ga het toch niet doen.
Als ik iets doe wil ik het tegoei doen of anders gewoon niets...
Bovendien is de Polo toch niet helemaal hetgene wat ik zoek. Wil wat sportiever, mooie sound,... Oke, het is mijn eerste wagen en je moet ergens tevreden zijn daar ben ik me van bewust. Ik ga gewoon geen uitgaven meer doen aan deze auto. Verlies maken doe je er sowieso op maar dan spaar ik liever wat voor andere nuttige dingen.
Daarom dan ook besloten met spijt in het hart dat alle stukken de verkoop in gaan, dus als je interesse hebt laat je maar wat weten.
- AP Schroefset (nieuwstaat, aangekocht in augustus 2013, minder dan 5000 km mee gereden)
- 17 " Golf R Talladega glanzend zwart (5x100, ET 35, 215 40 banden, geen borduurschade of krom, banden kunnen nog 2 seizoenen mee)
- 17" Originele Detroits (5x100, ET 48, 215 40 Falken winterbanden, geen borduurschade of krom, banden zijn nieuw deze winter heel even op gereden).
- OEM Xenons,... ben ik nog niet uit of ik ze verkoop. Daar heb ik wel wat aan ook al is de wagen niet "getuned".
Zullen nog wel ongetwijfeld zaken zijn die ik vergeten ben, maar als ik er op uitkom post ik het hier wel.
Wat de velgen betreft heb ik wel interesse in een ruil met orginele vw velgen.
Zo dat was het dan weer