Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nuja je zegt dat je graag gas geeft, maar dan wil je ook met een lage auto rijden, niet echt goede combinatieIk moet sommige straten uitrijden op 20km/h gewoon omdat de straat in zo'n slechte staat is + drempels moet ik zowieso schuin over dus dan moet je wel bijna stil staan om dat te kunnen doen
![]()
als je wil kan je even langskomen in't weekend als je het nog niet gedaan hebt, is peace of cake, btw wel zelf krik meenemen als je zou komen mijne is naar de vaantjes en autokrik is niet te vertrouwen.
als je er egt geen hebt kan ik wel snel effe eentje regelen bij ene maat. je laat maar iets weten, ik stuur m'n nummer nog effe via pm stuur me dan een bericht heb niet veel tijd voor op internet te kijken de laatste tijd.
Aan zijn foto op fb te zien is het gelukt. Daniel poid!![]()
toch opletten met het raken van de bumper, ik had het geluk dat dat stukje op de perfecte plaats is afgebroken net achter de schroef zodat ie toch nog vastzit en niet meer raakt, als je pech hebt breekt hij net voor de schroef af en dan zit je met de gebakken peren dan ga je op den duur speling (loszitten) in/van je bumper. wil zeker nog es afspreken, als de auto eens in zomermodus komt natuurlijken mss dat we ook wel es een meetingske es kunnen meepikken bijvoorbeeld lower level tongeren das 21 april of ergens geloof ik
btw kortere veren gaan een super groot verschil maken. zo laag dat hij nu ligt zo hoog krijg je hem niet met de korte veren, als je weet wat ik bedoel
comfort is wel -5 haha
Mooi beesie!
Ik vind hem er zo netjes bij staan en waarom haal je je binnenscberm er niet uit aan de voorkant?
binnenschermen raakt hij niet, hij raakt de buitenste kassen waar ik eerst ook last van had, en ja dat is SUPER irritant haha
Niet u binnenkassen? Ik raak net debinnen kassen en de buiten kas niet.![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.