explorator
Lid
Bas heeft 9.5j toch?
Dacht 8,5J iemand hier zekerheid over?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bas heeft 9.5j toch?
Dan gaat ge hogere et moeten hebben. Et30 9j en camber ga nooit gaan.
hoe, wat, waar? haha ik weet van niks, heb zelf ook slecht nieuws voor men eigen maja, puc moet nog beginnen aan men velgen (tunnel moet wss worden aangepast, had vergeten dat deze 0,5j breder waren origneel van porsche af, dus komen ze op minstens achteraan op 8,5 j te liggen, en had graag toch zeker 8j gehad) hij gaat er eentje uitklaar halen dan 1 rand erop zetten, die ik al had liggen, zodat ik dan even kan passen achteraan om ze daarna weer binnen te doen, randen te laten bestellen en daarna volledig terug opmaken dus denk dat ik volgende maand pas men velgen heb, had graag naar selected geweest pfff.
terug on topic
die porsche velgen zijn super dik, kunnen we eens wisselen hahaha, maar vrees dat ze niet gaan passen 9j kun je niet plat genoeg opgaan komen veel te breed vanachter, natuurlijk alles kan, bumpstops steken en camber steken klaar, maar comfort nihil en om de haverklap een boete voor je velgen, valt veel te fel op voor de blauw mannen![]()
Logo's op de koffer idd met haardroger afhalenkomen vanzelf wel los dan!
Ivm met dat los schieten dat zal wel meevallen, en anders al eens beginne met enkel de potjes eraf halen ? Dan ben je zekerder dat ze blijven zitten.. stelschroef is idd gwn 1 bout onderaan losdraaien![]()
Die lak kan wel wat hebben, gwn regelmatig eens voelen of hij al los zit.. en als je dan toch echt lager wil ga dan even langs Kean voor echte korte veren, kost rond de 150 euro voor de twee, n dan kan je die stelschroef gwn laten zitten![]()
Nagellak remover en een zacht doekje zou al genoeg moeten zijn, hangt er vanaf hoelang ze er al op zitten en hoeveel zon ze al hebben gezien![]()
Kleurverschil ga je niet zo merken hoor, bij mij 10 jaar erop gezeten en nu het eraf is zie je er niks van. Maar pas wel op dat je niet te dichtbij gaat met de verfföhn!
Veren staan sowieso onder spanning als je de stelschroef weghaalt en de auto staat gewoon op de grond, alleen als je hem opkrikt waarschijnlijk niet. Dit is wel APK afkeur hier in NL. Maar zo had ik het bij de polo ook, niks mis mee![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.