Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat bedoel je met complex? Heb je hier meer info over?
Ik moet de klauwen kopen (prijzen beginnen vanaf 250 euro tot...). Adaptors voor te monteren = enkele 100 euro's wrs.
Remblokken en schijven? Denk wel dat dit aardig wat kost
Evt nog stalen remleidingen enzo. Ook niet echt een idee wat het kost..
Kga me binnenkort ook eens informeren via Maq Racing. Deze man heeft dit al vaak gedaan en kan hier een goede inschatting van maken.
Moest het te duur zijn dan wordt het gwn uitgesteld tot de andere belangrijke dingen in orde zijn en worden het GTI klauwen of die van een audi S3 8l..
141pk en 310nm
Ja als je een beetje leuke klauwen wilt begin je toch al bij 500 euro denk ik, dan moet je nog andere schijven/blokken, kijken of je velgen nog passen (wat meestal niet het geval is), inderdaad remleidingen/remcilinder aanpassen en dan een adapter ervoor inderdaad.
nee hoor ze lezen hem toch via obd uit of hoe dat heet
Ik heb maar 7 pk meer als u. Denk niet dat het de moeite waard was geweest voor menne dpf weg te halen qua vermogen. Khoop dat ik binnen 2 j niet ga vloeken als ik naar de keuring moet.![]()
![]()
Voordeel is wel dat ik van die regeneraties enzl afben![]()
Geweldig die namen voor de auto's![]()
Heb ook wel eens gekeken naar foam, maar heb nooit zin om hoge druk te pakken met auto wassen![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.