Fabrieksupdate Polo AW 1.0 TSI | 95pk / 160Nm --> 115pk / 200Nm | Iemand ervaring mee?

Ik heb nu "slechts" 245 pk en 455 NM koppel. DSG hebben ze niets aan gedaan. Ik spreek het vermogen ook alleen aan bij tussendoor versnellen en niet vanuit stilstand.
Spreek het vermogen ook niet vanaf stilstand aan maar bij mijn auto heeft het aanpassen van de schakeltijden en schakeldruk veel goeds gedaan. De sportstand is er niet meer maar auto is erg goed rijdbaar en doseerbaar zowel rustig als sportief te rijden. Schakelt niet meer zo snel op en bij wat sportiever het gas intrappen schakelt hij er 2 terug, en dan komt het geweld los. Bij iets kouder weer dan nu wel eens bij 100 2 verzetten terug nog wel eens wheelspin gehad.

Volkswagen  Polo 6C 
Ik heb bij mijn Polo het achterste motorsteun rubber aangepast met en hulpstuk van powerflex.
Echt een aanrader!
Goed te lezen dat het jouw auto goed gedaan heeft!
Heb ook zo’n insert van powerflex gemonteerd in het rubber van de motorsteun maar gaf enorm veel trillingen door in het interieur en heb hem weer gedemonteerd.

Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!