Fabrieksupdate Polo AW 1.0 TSI | 95pk / 160Nm --> 115pk / 200Nm | Iemand ervaring mee?

Hi allen,

Ik heb momenteel 117dkm op de teller van mijn Polo 1.0 TSI staan, en ik overweeg om hem een fabrieksupdate te geven. Heeft iemand daar ervaring mee?
Kost €249,- en geef 20pk en 40Nm extra.

Groet,
Gijs

Volkswagen  Polo AW 
Top, ben benieuwd... Laat vooral je ervaring weten als je hem hebt opgehaald! Ik ga ergens in mei hetzelfde doen!

Volkswagen  Polo AW 
Hoe snel is een gti met chiptuning van 0-100? Nu is dat zo’n 6-6.5 seconden,gaat dat dan ook sneller aangezien je er 50-70 pk bijkrijgt of is dat pas na 100 km naar 200 merkbaar?

Polo  Gti 
Hoe snel is een gti met chiptuning van 0-100? Nu is dat zo’n 6-6.5 seconden,gaat dat dan ook sneller aangezien je er 50-70 pk bijkrijgt of is dat pas na 100 km naar 200 merkbaar?
Nooit gemeten, maar als ik in duitsland rij en vanaf 110 naar 200+ gaat dan gaat dat in een razend tempo door. Topsnelheid heb ik nooit geprobeerd maar 235 is geen probleem. Als ik het goed onthouden heb blijft hij dan wel in zijn 5e versnelling hangen en gaat niet naar de 6e versnelling door.

Volkswagen  Polo 
Nooit gemeten, maar als ik in duitsland rij en vanaf 110 naar 200+ gaat dan gaat dat in een razend tempo door. Topsnelheid heb ik nooit geprobeerd maar 235 is geen probleem. Als ik het goed onthouden heb blijft hij dan wel in zijn 5e versnelling hangen en gaat niet naar de 6e versnelling door.
Ja zeggen ze dat ie van 100-200 in 15 seconden gaat terwijl dit origineel 22(?) seconden duurt. Dat is natuurlijk een behoorlijk verschil.

Maar zou willen weten of 0-100 ook veel sneller is. 6 seconden origineel,4.5 seconden na tuning ofzo zou echt vet zijn .

Polo  Gti 
Of het echt 4,5 sec gaat worden weet ik niet, je moet het natuurlijk ook op de straat weten te krijgen.

Heb naast de Polo ook een Golf Edition 30 met stage 2 en dsg aangepast. Dit is hierna wel flink sneller geworden. Met name die aanpassing aan de schakeltijden en druk maakt dat het ook op de straat te krijgen is. Dit zou ik dan ook zeker laten meenemen, sommigen zeggen dat het niet hoeft maar dan zou ik verder kijken.

Volkswagen  Polo 6C 
Ja zeggen ze dat ie van 100-200 in 15 seconden gaat terwijl dit origineel 22(?) seconden duurt. Dat is natuurlijk een behoorlijk verschil.

Maar zou willen weten of 0-100 ook veel sneller is. 6 seconden origineel,4.5 seconden na tuning ofzo zou echt vet zijn .
Heb je nu ook al gemeten wat hij nu doet van 0 naar 100? bij mij geven ze 6,9 op ofzo wat al snel zat is. Weet wel dat hij er nu veel harder aan trekt dus zou ook beter moeten zijn. Alleen vanuit stilstand tractie krijgen op de weg is een groot probleem, zelfs met nieuwe michelin pilot sport 5 banden.

Volkswagen  Polo 
Heb je nu ook al gemeten wat hij nu doet van 0 naar 100? bij mij geven ze 6,9 op ofzo wat al snel zat is. Weet wel dat hij er nu veel harder aan trekt dus zou ook beter moeten zijn. Alleen vanuit stilstand tractie krijgen op de weg is een groot probleem, zelfs met nieuwe michelin pilot sport 5 banden.
Nee niet gemeten maar voelt traag aan als ik plank terwijl ik 100 rijdt. Wat sneller mag wel en ik zal hoogstwaarschijnlijk ook laten tunen maar wil wel ook sneller van 0-100 zeg maar.

Polo  Gti 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!