Dank! Ja, ik kom geheid een keer!
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem aan dat je een nieuwe polo krijgt/heb gekocht. Ik stel voor de auto eerst een aantal weken/maanden niet te tunen.... Anders weet je ook niet wat het verschil is Ik kan het je wel aanraden. De auto rijdt van zichzelf prima.....maar na een stage 1 tuning rijdt de auto gewoon heel goed/vlot voor een 1 liter 3 cilindertje. Vanaf de 3de versnelling is hij zeer vlot. Ook op de snelweg merk je verschil als je vanaf 100km pu het gas intrapt om even in te halen.
Waarom is dat niet nodig dan? Merk je geen vertraging dan?Nee, niet nodig. Wil je dat dan kan dat via VCDS, dacht ik
Nee, daar verandert niets inInderdaad, maar ook na tuning reageerd hij toch later op je rechtervoet?
Voor zo'n motor zonder turbo, heeft het zo goed als geen zin; JD doet het niet eens, VAG weet ik niet (denk het ook niet)Aan wat voor soort kosten moet je denken voor fase 1 tuning? Ik geloof dat mijn 75pk dan naar de 85 gaat?
Klinkt geinig. Voor een juist bedrag zie ik dat wel zitten.
Als de prijzen niet openbaar mogen kan iemand mij dan een pm sturen? Zowel bij jd als bij vag? Danku²
Voor zo'n motor zonder turbo, heeft het zo goed als geen zin; JD doet het niet eens, VAG weet ik niet (denk het ook niet)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.