Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien iets anders gaan rijden? Mijn vorige drie auto's werden juist iets minder dorstig, bij gelijkblijvende rijstijlMijn polo is wel wat dorstiger geworden na fase 1 chiptuning..
Nou het is toch echt zo. Over grote aantallen tankbeurten berekend via Spritmonitor. Niet echt veel, maar toch duidelijk iets. Overigens iets dat niet alleen door mij, maar ook door vele anderen wordt geconstateerd. Belangrijke voorwaarde is wel dat de rijstijl grosso modo niet verandert.Net als de grote verhalen van de toverbank van JD geloof ik er ook niks van dat je auto zuiniger loopt na chippen
Zie tripmeter
Kerel he haha ... bij mij is hij echt op na +-600 km woon werk verkeer
Zie tripmeter
met of zonder ontluchtingsknop? Deze was zonder. Normaal doe ik 550 ofzo?Amateur, me record staat op 893 km, met standaard auto
350 hierKerel he haha ... bij mij is hij echt op na +-600 km woon werk verkeer
met of zonder ontluchtingsknop? Deze was zonder. Normaal doe ik 550 ofzo?
Heb je t niet goed gedaan! Je had haar een poot uit moeten draaien ipv zij bij jou.Thnx gasten...ik weet genoeg. Na het inbouwen van de camera achter, gaat de tuning fase 1 door VAG gebeuren. Stel dat mijn grasmaaier van 95 naar 130pk gaat ipv 140pk....denk ik dat dit al een enorme voorruit gang zal zijn. Overigens vind ik de auto met 95pktjes al vrij vlot voor een 1.0 3 pitter. En ik kom van een bmw 530i en daarvoor een clk230 (ja scheiden is niet goed voor de auto waar je in wilt rijden)
Dat had ik nou echt niet verwacht350 hier
Dan heb je vast een hele zware rechter voet350 hier
Is wel goed joh. Zijn gewoon KUT situaties.@Franklin Polo6R hahaha nou op dat moment ging mijn huis voor de auto. BMW er uit.... Polo highline (vorige model) er in. Echter is die begin maart gestolen En dat midden in een badkamer verbouwing....dus weer geen dikke bak kunnen kopen. Maar goed...voor nu best tevreden met de nieuwe polo. En het huis heeft nu behoorlijk wat overwaarde. Dus alles op zijn tijd
Het klopt helaas niet dat stage1 bij JD en VAG techniek hetzelfde zijn.Gasten, Een fase 1 Tuning door JD of VAG Zal toch wel het zelfde zijn? Bij een fase één gaat de auto niet op de rollerbank. Dus de software is standaard geschreven voor het type auto. Dus niet optimaal maar nagenoeg optimaal lijkt mij. Ik vind dit apart dat VAG een behoorlijke korting blijft geven. JD kan hier met een fase 1 niet mee concurreren. Zet je toch aan het denken. Ik kan eventueel volgende week bij VAG langs. Toch nog even wat info van de experts
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.