Volkwagen
E golf 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gedaan broer
Ik bedoelde te zeggen dat ik mij wel kan vinden in jouw opmerking.Ze claimen zelfs 145 met 98 en 150 met 102. Ach voor die paar 100 euro kan ik lekker opscheppen in m'n handtekening. Das ook wat waard
Om het écht te bewijzen gewoon even een sprintje trekken toch?
met 220 over de autobahn mee trappen, i knowIk heb mn polo laten chippen bij JD..
Ben zelf zeer te spreken, helaas geen ervaring met VAG...
En ik durf te zeggen dat hij vrij flot is geworden, verschillende mensen op het forum kunnen dat beamen
Deze man gaat sneller dan me GTD miss komt het ook wel door me dikke billigIk heb mn polo laten chippen bij JD..
En ik durf te zeggen dat hij vrij flot is geworden, verschillende mensen op het forum kunnen dat beamen
Strak planIk voel weer een meeting aankomen
Ja...Ik heb mn polo laten chippen bij JD..
Nee dat is @Rayan Mungar met de Surinaamse dsg.Alsnog heb ik de snelste polo van het forum
Nee dat is @Rayan Mungar met de Surinaamse dsg.
Inderdaad. Ninja is er niets bijGhetteh killer killer
midden demper er uit, cold air er opThnx gasten...ik weet genoeg. Na het inbouwen van de camera achter, gaat de tuning fase 1 door VAG gebeuren. Stel dat mijn grasmaaier van 95 naar 130pk gaat ipv 140pk....denk ik dat dit al een enorme voorruit gang zal zijn. Overigens vind ik de auto met 95pktjes al vrij vlot voor een 1.0 3 pitter. En ik kom van een bmw 530i en daarvoor een clk230 (ja scheiden is niet goed voor de auto waar je in wilt rijden)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.