Dank voor de info!
Gebruikersnaam en wachtwoord: guestDank voor de info.
Weet jij toevallig waar ik deze versie kan vinden? Of hoe ik dit kan fixen?
Ik heb namelijk het idee dat dit de werking van Android Auto verbeterd. Ik heb nu soms issues met Spotify.
Ik zou niet weten waar Rainesh het download of achterhaald. En het was inderdaad dat de update voor meer stabiliteit zorgt.
@Rainesh kan dat welBeste mensen, is er iemand die mij zou kunnen ondersteunen bij het update van mijn mib2 systeem?
De problemen met Spotify zijn bij mij gekomen na een recente update van Spotify zelf, 1.5week geleden. (Apple Carplay)Dank voor de info.
Weet jij toevallig waar ik deze versie kan vinden? Of hoe ik dit kan fixen?
Ik heb namelijk het idee dat dit de werking van Android Auto verbeterd. Ik heb nu soms issues met Spotify.
Ja geen probleem. Stuur me een berichtje als je wilt.Beste mensen, is er iemand die mij zou kunnen ondersteunen bij het update van mijn mib2 systeem?
Dat zou super zijn. Hoe kan ik contacten?Ja geen probleem. Stuur me een berichtje als je wilt.
Heb je een PB gestuurdDat zou super zijn. Hoe kan ik contacten?
Hi Rainesh,Heb je een PB gestuurd
Stuur me een berichtje.Hi Rainesh,
Zou je mij ook kunnen assisteren?
140 is de laatste versie. Je kunt liever de unit vervangenIk zit op p0138t. Is behoorlijk oud vgm. heeft het uberhaupt voordeel om voor mij te updaten? Kheb een composition media.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.