Firmware upgrade

Ik heb in mijn 6C nu MST2_EU_VW_ZR_P0241T draaien met kaarten uit 2015... Ik heb de voorzichtige indruk dat er nooit iets met de software is gedaan.

Ook heb ik problemen met verbinden met Carplay, het werkt wel, maar meestal pas na een soft reset van de unit. Kan dit door de sterk verouderde software komen?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI Highline BMT + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Nee, denk eerder aan het verouderde apparaat. RCD330 gratis tip van flip.... Carplay, dus Google Maps, Waze, Spotify op je scherm in de auto. De car functies blijven het ook doen met een RCD330. @dov kom er eens in!

1722630384391.png

1722630526069.png
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Nah, dat denk ik niet. Ik heb een RCD330 in m’n 6R gehad, die werkte overigens perfect! Ik heb nu een Discover media MIB2 met App connect. Ik denk alleen dat de software geupdate moet worden. Kaarten kom ik zelf wel uit, maar voor firmware weet ik niet zo, mib-helper is niet altijd even betrouwbaar.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI Highline BMT + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Nah, dat denk ik niet. Ik heb een RCD330 in m’n 6R gehad, die werkte overigens perfect! Ik heb nu een Discover media MIB2 met App connect. Ik denk alleen dat de software geupdate moet worden. Kaarten kom ik zelf wel uit, maar voor firmware weet ik niet zo, mib-helper is niet altijd even betrouwbaar.
@Rainesh even contacten?
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Ik heb in mijn 6C nu MST2_EU_VW_ZR_P0241T draaien met kaarten uit 2015... Ik heb de voorzichtige indruk dat er nooit iets met de software is gedaan.

Ook heb ik problemen met verbinden met Carplay, het werkt wel, maar meestal pas na een soft reset van de unit. Kan dit door de sterk verouderde software komen?
Dat is een oude versie ja. Stuur maar een berichtje
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!