Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hoe laag wil je gaan achter met de AP set dan?dringend gevraagt want vind het niet direct terug foto's van 195/40 icm ap schroefset met potjes achter weg zodat ik de spatie band kas achter kan bekijken anders moet het 205/40 achter worden
Met 215/40 net gelijk met de kas. Dus met 195/40 gaat ge wel redelijk 'wheelgap' hebben.dringend gevraagt want vind het niet direct terug foto's van 195/40 icm ap schroefset met potjes achter weg zodat ik de spatie band kas achter kan bekijken anders moet het 205/40 achter worden
De hoogte van de 195 band is 8mm lagerHoogte., band kas verhouding. 195/40 is toch een stukje minder hoge band dan een 215/40
Zit je nu met de AP op de laagste stand?8mm is niet veel dat is ongeveer een halve cm meer wheelgap mss aangezien de velgen breder en lagere et hebben gaat het goed komen of mss toch achter een 205 leggen
qua comfort niet veel onder voor het origineel veersysteem. Doordat de stelringen van kunstof zijn gaan ze ook niet vast zitten. Na 2 jaar kon ik ze met de hand verdraaien.Iemand bekend met de Weitec GT schroefset: http://www.nlpower.nl/weitec-gt-schroefset-vw-polo-6r-05-09.html
Wat zijn de voor- en nadelen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.