Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! Originele dempers, gaat prima tot nu toe! Ik wilde gewoon iets lager zonder teveel comfort te verliezen, en een schroefset wordt snel omschreven als oncomfortabel/hobbelbak. Verder is een (goede) schroefset inc. montage al aardig aan de prijs. Dit rijdt echt nog prima en ben dus zeer tevreden met mijn keuze! Mijn set kostte mij 137€ in de aanbieding en bij een vriend van mij voor 100€ laten monteren en uitlijnen. Perfect!Hoi Jay,
Heb je de H&R met de originele dempers of vervangingsdempers?
Waarom gekozen voor H&R en niet voor een schroefset?
Ziet er goed uit!
H&R veren zijn perfect. Zeker genoeg looks en wegligging! Online m'n set gekocht, en bij een maatje van mij gedaan die bij een autobedrijf werkt.Hoi Jay,
Dank je voor je antwoord.
Goede prijs! Waar heb je dat gevonden en laten doen?
Ik twijfel enorm of ik wel een schroefset zou moeten doen, precies om de reden dat het inderdaad veel geld is. Mij gaat het vooral om de looks en een enigzins betere wegligging.
Vriendendienst, neem aan van niet! Vraag bij je lokale garage of Antera hier op forum! Hij doet aan Eibach veren.Hoi Jay,
Echt een goede prijs man.
Welke site?
En zou die maat dat ook voor mij willen doen?
Weet ik niet zeker meer. Ik gok op auto-onderdelen24.nl. Als je H&R veren Polo 6R intikt op google krijg je genoeg hits!Op welke site had je de H&R gevonden?
H&R veren 2,5 cm voor 4 achter
Beste mod ooit. Even stug als een Polo op sportonderstel, maar nog beter in de bochten en algemen wegligging. Ik vind het zelf heerlijkDit vind ik ook echt heel goed staan. Hoe bevalt de set nu? Ik wil namelijk geen zwabber hok met originele dempers, maar ook geen schroefset stuiterbak. Hij moet iets (3/4cm) omlaag om wat netter te staan. Maar twijfel heel erg hoe/wat!
Zijn de veren van een Fabia 5J en Ibiza 6J van Eibach Pro kit gelijk aan die van een Polo 6R?
Volgens dit plaatje wat ik vond namelijk wel maar twijfel...
Die zijn gelijk inderdaad maar je zal nog moeten letten op aslasten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.