Gewoonjan
Voormalig teamlid
Hello!
Deze database is opgezet om je te helpen bij je keuze van verlaging, anderen zijn jou al voor gegaan met verlagen en zij hebben jou zo voorzien van foto materiaal over wat dat voor looks geeft aan de auto.
Dit zijn allemaal foto's van leden, dus mocht je het leuk vinden, dan kun je hun om advies vragen over bijvoorbeeld comfort of over hoe laag die ene schroefset nou precies kan.
Heb jij een verlagingsset die hier nog niet tussen staat? Dan wordt je bij deze vriendelijk gevraagd om hier een beetje meer info over te geven qua prijsklasse, verlaging, comfort en verdere dingen die je allicht belangrijk acht.
Je kan gewoon je berichtje hier in het topic achterlaten met alle info, dan zal ik ervoor zorgen dat jouw polo wordt toegevoegd aan de lijst.
Heb jij ook een verlaagde Polo en staat je verlagingsset er al tussen? GEEN PROBLEEM! Dan zijn wij alsnog benieuwd naar jou foto's zodat er meerdere auto's zijn waarop het resultaat te bewonderen is!
Iedereen mag z'n foto's overigens hier uploaden: MyPolo - Openbare afbeeldingen
Door Volkswagen geleverd onderstel:
Standaard onderstel:
Comfort: 10
Looks: 0
Beetje hulp jongens en meisjes! ik heb zo geen flauw idee welke onderstel opties er zijn!
GTI onderstel:
Beetje hulp jongens en meisjes! ik heb zo geen flauw idee welke onderstel opties er zijn bij de 9N3!
Aftermarket onderstel:
Verlagingsveren: MAD
Verlaging: ± 2-3 cm
Comfort: 9
Looks: 4
Kwaliteit: 6 Na een jaar begon de lak van de veren los te laten
Prijs: Niet de duurste, eerder een wat goedkoper merk
Schroefset: TA Technix
Verlaging: Max incl stelringen achter verwijderd en voor hulpveren verwijderd. ± 8cm
Comfort: 0,0
Looks: 10
Kwaliteit: 5 (na 2 jaar zijn de poten niet meer te verstellen helemaal vast gerot)
Prijs: Goedkoper kan niet.
Schroefset: Weitec Hicon GT in combinatie met korte FK veertjes
Verlaging: Maximum vooraan , achteraan fk veertjes met regelpotje ertussen
Comfort: 5
Kwaliteit: 10 ( altijd goed onderhouden geweest , schroefdraad ingevet enz ... )
Prijs: Schroefset kwam op een 750€ toen , veertjes ongeveer 20€ stuk .
En meer dat nog genoemd en toegevoegd moet worden.
Leden die een van bovenstaande onderstellen hebben, voel je zeker aangesproken om foto's te maken en ze te uploaden voor de database!:twisted:
Deze database is opgezet om je te helpen bij je keuze van verlaging, anderen zijn jou al voor gegaan met verlagen en zij hebben jou zo voorzien van foto materiaal over wat dat voor looks geeft aan de auto.
Dit zijn allemaal foto's van leden, dus mocht je het leuk vinden, dan kun je hun om advies vragen over bijvoorbeeld comfort of over hoe laag die ene schroefset nou precies kan.
Heb jij een verlagingsset die hier nog niet tussen staat? Dan wordt je bij deze vriendelijk gevraagd om hier een beetje meer info over te geven qua prijsklasse, verlaging, comfort en verdere dingen die je allicht belangrijk acht.
Je kan gewoon je berichtje hier in het topic achterlaten met alle info, dan zal ik ervoor zorgen dat jouw polo wordt toegevoegd aan de lijst.
Heb jij ook een verlaagde Polo en staat je verlagingsset er al tussen? GEEN PROBLEEM! Dan zijn wij alsnog benieuwd naar jou foto's zodat er meerdere auto's zijn waarop het resultaat te bewonderen is!
Iedereen mag z'n foto's overigens hier uploaden: MyPolo - Openbare afbeeldingen
Door Volkswagen geleverd onderstel:
Standaard onderstel:
Comfort: 10
Looks: 0

Beetje hulp jongens en meisjes! ik heb zo geen flauw idee welke onderstel opties er zijn!
GTI onderstel:
Beetje hulp jongens en meisjes! ik heb zo geen flauw idee welke onderstel opties er zijn bij de 9N3!
Aftermarket onderstel:
Verlagingsveren: MAD
Verlaging: ± 2-3 cm
Comfort: 9
Looks: 4
Kwaliteit: 6 Na een jaar begon de lak van de veren los te laten
Prijs: Niet de duurste, eerder een wat goedkoper merk

Schroefset: TA Technix
Verlaging: Max incl stelringen achter verwijderd en voor hulpveren verwijderd. ± 8cm
Comfort: 0,0
Kwaliteit: 5 (na 2 jaar zijn de poten niet meer te verstellen helemaal vast gerot)
Prijs: Goedkoper kan niet.

Schroefset: Weitec Hicon GT in combinatie met korte FK veertjes
Verlaging: Maximum vooraan , achteraan fk veertjes met regelpotje ertussen
Comfort: 5
Kwaliteit: 10 ( altijd goed onderhouden geweest , schroefdraad ingevet enz ... )
Prijs: Schroefset kwam op een 750€ toen , veertjes ongeveer 20€ stuk .

En meer dat nog genoemd en toegevoegd moet worden.
Leden die een van bovenstaande onderstellen hebben, voel je zeker aangesproken om foto's te maken en ze te uploaden voor de database!:twisted:
Laatst bewerkt door een moderator:
VW
6R