Over de stoelverwarming is ze trouwens zeer te spreken. Mij doet dat dan weer niets; zelfs nog nooit aangehad.
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
Haha ik weet nog wel dat mijn ouders zo rond de 60 thuiskwamen met, jawel, een camper. Stiekem hoopte ik op een Alfa Romeo Spyder, maar dit was ook een Italiaan (Fiat).Nee, die leeftijdsfase ben ik al ver voorbij. Denk eerder iets als tweede puberteit
Bijna heel de fam aan VW nu. Ben nog steeds kapot van mijn vaders R-Line Passat. Wat een kanon blijft dat in deze configuratie + kleur:Waar je mee omgaat, word je mee besmet.
Overigens wel handig als je maccie naast je hebt staan.Over de stoelverwarming is ze trouwens zeer te spreken. Mij doet dat dan weer niets; zelfs nog nooit aangehad.
Heel dik ding!Bijna heel de fam aan VW nu. Ben nog steeds kapot van mijn vaders R-Line Passat. Wat een kanon blijft dat in deze configuratie + kleur:
Houdt het niet lang vol hoor... De lege zak heeft geen verwarming nodig.Overigens wel handig als je maccie naast je hebt staan.
Jammer, daar gaat mn idee. Of misschien 30kg aan mac bestellen.Gaat die wel aan als er geen persoon in de stoel zit? Volgens mij is er een soort beveiliging dat die vanaf de buitentemp. 25 aantikt, die niet meer werkt en ook als er niemand in de stoel zit.
Of er iemand neerzetten die die zak kan vasthoudenJammer, daar gaat mn idee. Of misschien 30kg aan mac bestellen.
Ja dat gaat wel aan, geen probleem.Gaat die wel aan als er geen persoon in de stoel zit? Volgens mij is er een soort beveiliging dat die vanaf de buitentemp. 25 aantikt, die niet meer werkt en ook als er niemand in de stoel zit.
Ik heb het geluk dat mijn vrouw misschien een grotere autogek is dan dat ik ben. Waar ik F1 tickets voor Zandvoort te duur vond drong zij aan ze toch te kopen, je ziet waar dat ons heeft gebracht Zij kan aan het auto geluid horen of het een boxer, 4-cil of wat dan ook is en kent aan de helm de F1 coureur.
Aan de ene kant is dat ideaal natuurlijk. Weekendjes Nordschleife zijn meer regel dan uitzondering en een verlaging of betere velgen/banden op een auto is geen probleem. Maarrrrrrr............................ Zij heeft natuurlijk ook gewoon een eigen mening en smaak. Als dat niet gelijk ligt tussen haar en mij dan heeft er of 1 van de 2, ik dus, vaak pech of je moet een compromis zoeken.
Ik vind de Boavista's op onze 6R dik staan, zij vindt ze lelijk.. Worden het andere wielen, of gaan we deze laten coaten?
Over het algemeen is het natuurlijk wel superfijn hoor, dat je je grootste hobby kunt delen en het is zeker 7/3 (uit de 10) aan voordelen. Maar soms is het ook lastig en lijkt het me weleens lekker een vrouw te hebben die haar schouders ophaalt en ogen rolt als ik wat wil kopen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.