Gedachtengang partners ?

Over de stoelverwarming is ze trouwens zeer te spreken. Mij doet dat dan weer niets; zelfs nog nooit aangehad.

Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ondertussen is mijn vriendin (eindelijk) met haar rijbewijs bezig, en zit ze toch een beetje te kijken naar spoilertjes en stiekem dikke wieletjes enzo :eek: leuk
Bijna heel de fam aan VW nu. Ben nog steeds kapot van mijn vaders R-Line Passat. Wat een kanon blijft dat in deze configuratie + kleur:
Heel dik ding!

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Geweldig
Waarderingen: Mikie
Gaat die wel aan als er geen persoon in de stoel zit? Volgens mij is er een soort beveiliging dat die vanaf de buitentemp. 25 aantikt, die niet meer werkt en ook als er niemand in de stoel zit.

Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
Gaat die wel aan als er geen persoon in de stoel zit? Volgens mij is er een soort beveiliging dat die vanaf de buitentemp. 25 aantikt, die niet meer werkt en ook als er niemand in de stoel zit.
Ja dat gaat wel aan, geen probleem.
Ik heb het wel eens geprobeerd met McFlurry's maar dat was geen succes.......

Die van mij heeft niks met auto's en interesse ligt er ook nooit maar vind het wel helemaal leuk dat het mijn hobby is en is altijd geïnteresseerd.
Ze vindt het ook lachen om een keer mee te gaan naar een meeting.

Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Ik heb het geluk dat mijn vrouw misschien een grotere autogek is dan dat ik ben. Waar ik F1 tickets voor Zandvoort te duur vond drong zij aan ze toch te kopen, je ziet waar dat ons heeft gebracht :P Zij kan aan het auto geluid horen of het een boxer, 4-cil of wat dan ook is en kent aan de helm de F1 coureur.

Aan de ene kant is dat ideaal natuurlijk. Weekendjes Nordschleife zijn meer regel dan uitzondering en een verlaging of betere velgen/banden op een auto is geen probleem. Maarrrrrrr............................ Zij heeft natuurlijk ook gewoon een eigen mening en smaak. Als dat niet gelijk ligt tussen haar en mij dan heeft er of 1 van de 2, ik dus, vaak pech of je moet een compromis zoeken.

Ik vind de Boavista's op onze 6R dik staan, zij vindt ze lelijk.. Worden het andere wielen, of gaan we deze laten coaten?

Over het algemeen is het natuurlijk wel superfijn hoor, dat je je grootste hobby kunt delen en het is zeker 7/3 (uit de 10) aan voordelen. Maar soms is het ook lastig en lijkt het me weleens lekker een vrouw te hebben die haar schouders ophaalt en ogen rolt als ik wat wil kopen :P :P :P

Ik heb het geluk dat mijn vrouw misschien een grotere autogek is dan dat ik ben. Waar ik F1 tickets voor Zandvoort te duur vond drong zij aan ze toch te kopen, je ziet waar dat ons heeft gebracht Stick Out Tongue Zij kan aan het auto geluid horen of het een boxer, 4-cil of wat dan ook is en kent aan de helm de F1 coureur.

Aan de ene kant is dat ideaal natuurlijk. Weekendjes Nordschleife zijn meer regel dan uitzondering en een verlaging of betere velgen/banden op een auto is geen probleem. Maarrrrrrr............................ Zij heeft natuurlijk ook gewoon een eigen mening en smaak. Als dat niet gelijk ligt tussen haar en mij dan heeft er of 1 van de 2, ik dus, vaak pech of je moet een compromis zoeken.

Ik vind de Boavista's op onze 6R dik staan, zij vindt ze lelijk.. Worden het andere wielen, of gaan we deze laten coaten?

Over het algemeen is het natuurlijk wel superfijn hoor, dat je je grootste hobby kunt delen en het is zeker 7/3 (uit de 10) aan voordelen. Maar soms is het ook lastig en lijkt het me weleens lekker een vrouw te hebben die haar schouders ophaalt en ogen rolt als ik wat wil kopen Stick Out Tongue Stick Out Tongue Stick Out Tongue

Tussenoplossing voor de Boavista's

Mypolo.jpg

Audi  A6 4K Avant  40TFSI 
Vandaag heb ik mijn bluetooth adapter binnen gekregen (degene die de standaard USB poort vervangt). Mijn vriendin vroeg waarom ik niet gewoon dat "radio oplaad ding" (FM transmitter) gebruik. Dus ik uitleggen dat het te maken heeft met FM frequenties, en dat deze wel eens storen. MaAr DiE WerkT TocH GeWooN :rolleyes:

Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Haha
Waarderingen: Allison6R
Wat een geweldig topic!!:tearsofjoy:
Mijn vriend vind het allemaal wel grappig dat ik steeds iets anders wil aan mn auto en dat ik het zelf uit voer. Zelf heeft die geen auto dus profiteert lekker mee met alle dingen die ik doe. Mijn auto, mijn centen, mijn keuze!:kissingsmiling:
Vaders en beide broers hebben en rijden allemaal VW. Polo's, Golf, Passat en kers op de taart een oude T2B busje(l) Auto's en volkswagen zit in het bloed..Stick Out Tongue

Volkswagen  Polo 9N3  1.4 80pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!