Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die optie komt pas beschikbaar als je de “MPH” uit hebt gezet. Net voor je getest in mijn Polo.De optie snelheid komt niet naar voren.
Alleen de reeds genoemde opties.
Iemand enig idee?
Hiermee is het geluktDie optie komt pas beschikbaar als je de “MPH” uit hebt gezet. Net voor je getest in mijn Polo.
Zo kun je het aanzetten:
1. Zet je Polo op contact
2. Gebruik de linkerknop op je teller (die je ook gebruikt om de tijd te selecteren).
3. Selecteer daarmee de totale KM-stand/MPH. Dit zal dan beginnen te knipperen.
4.Gebruik vervolgens de rechterknop om door de twee opties te scrollen. Zorg hierbij dat je de totale KM-stand selecteert!
5. Laat het hierop staan en wacht tot het stopt met knipperen.
Nu kan je een stukje rijden en met knopjes op de rechterhendel de KM/H vinden op je display. Als je stilstaat zie je hier uiteraard 0 KM/H staan.![]()
Ik dacht dat mijn polo dit altijd niet had totdat ik jou reactie zag. Je hebt het perfect uitgelegd, heel erg bedankt!Die optie komt pas beschikbaar als je de “MPH” uit hebt gezet. Net voor je getest in mijn Polo.
Zo kun je het aanzetten:
1. Zet je Polo op contact
2. Gebruik de linkerknop op je teller (die je ook gebruikt om de tijd te selecteren).
3. Selecteer daarmee de totale KM-stand/MPH. Dit zal dan beginnen te knipperen.
4.Gebruik vervolgens de rechterknop om door de twee opties te scrollen. Zorg hierbij dat je de totale KM-stand selecteert!
5. Laat het hierop staan en wacht tot het stopt met knipperen.
Nu kan je een stukje rijden en met knopjes op de rechterhendel de KM/H vinden op je display. Als je stilstaat zie je hier uiteraard 0 KM/H staan.![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.