Geen digitale snelheidsmeter

Robartjee

Nieuw lid
Hallo lieve mede Polo rijders

Sinds kort een polo uit 2011.

Twee vragen

1) als ik rij zie ik geen digitale snelheid (zie foto)
2) hij geeft afstand gereden in miles aan

Hoe krijg ik beide normaal?

Bijlagen

• IMG_20220308_084643.jpg
    IMG_20220308_084643.jpg
    803.4 KB · Weergaven: 68
Volkswagen  Polo 
Op de hendel van de ruitenwisser zit een knop, met die knop kan je omhoog en omlaag “bladeren”. Even net zo lang op het knopje drukken totdat je je huidige snelheid in het display ziet staan.

Volkswagen  Polo 6R 
Als ik dat doe is de enige optie zoals op de foto waar dus iets van snelheid opstaat. Deze blijft op ---- staan. Als ik rij zie ik dus geen snelheid

Voor de rest heb ik alleen
Buiten temperatuur
Gemiddelde snelheid
Verbruik
Gemiddelde verbruik
Tijd
Afstand
Nog af te leggen afstand

Volkswagen  Polo 
knopje met de 2 vierkantjes indrukken tot de mph begint te knipperen, dan op het knopje er naast drukken en dan zou het weer goed moeten zijn.
Het schermpje met de snelheid is volgens mij een limiter snelheid, in mijn display is de huidige digitale snelheid een scherm zonder dat rondje er in, alleen de getallen

Volkswagen  Polo 
Ik zeg, rij een stukje rond, en switch elke 10 seconden van scherm. Zo zie je vanzelf 1tje die met je snelheid mee telt, zo zoek ik 'em ook. Hij zit er echt wel tussen, 't is alleen ff zoeken ;)

Volkswagen  Polo 6R 
De optie snelheid komt niet naar voren.

Alleen de reeds genoemde opties.

Iemand enig idee?
Die optie komt pas beschikbaar als je de “MPH” uit hebt gezet. Net voor je getest in mijn Polo.

Zo kun je het aanzetten:
1. Zet je Polo op contact

2. Gebruik de linkerknop op je teller (die je ook gebruikt om de tijd te selecteren).

3. Selecteer daarmee de totale KM-stand/MPH. Dit zal dan beginnen te knipperen.

4.Gebruik vervolgens de rechterknop om door de twee opties te scrollen. Zorg hierbij dat je de totale KM-stand selecteert!

5. Laat het hierop staan en wacht tot het stopt met knipperen.

Nu kan je een stukje rijden en met knopjes op de rechterhendel de KM/H vinden op je display. Als je stilstaat zie je hier uiteraard 0 KM/H staan. :cool:

Saab  9-3 Vector 2008 
Die optie komt pas beschikbaar als je de “MPH” uit hebt gezet. Net voor je getest in mijn Polo.

Zo kun je het aanzetten:

2. Gebruik de linkerknop op je teller (die je ook gebruikt om de tijd te selecteren).

4.Gebruik vervolgens de rechterknop om door de twee opties te scrollen. Zorg hierbij dat je de totale KM-stand selecteert!

Nu kan je een stukje rijden en met knopjes op de rechterhendel de KM/H vinden op je display. Als je stilstaat zie je hier uiteraard 0 KM/H staan. :cool:
Hiermee is het gelukt

Helemaal super dankje

Volkswagen  Polo 
Als je geen knopjes op je ruiterwisserhendel hebt is het dan niet mogelijk om dit in te stellen?

Volkswagen  Polo 

Zo kun je het aanzetten:

Ik dacht dat mijn polo dit altijd niet had totdat ik jou reactie zag. Je hebt het perfect uitgelegd, heel erg bedankt!

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!