Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is heel makkelijk.
Dikke rode aan +
zwart + geel + geelzwart aan min
De wit/zwarte knip je af voor de zekering en je zet hier een 100 ohm weerstand in
Dan de witte - witzwarte - dunne rode(negativ window trigger) aan elkaar maken
Dan die ene draad (combi van bovenstaande) aan de blauwwitte maken die uit de deur komt
et voila - it works
Dan heb je nog op de boordcomputer boven de pedalen een groenzwarte en witzwarte draad naast elkaar zitten. Dit zijn je knipperlichten hier maak je de 2 bruine aan.
Klaar.....
En hoe zit het dan met de startonderbreker (deze zit toch in de org sleutel?)
@ Ger ik heb je foto verwijderd. Trek het serienummer van je sleutel af en maak dan even een nieuwe foto.
Ger waar heb jij je sleutel laten slijpen? Was vandaag bij de sleutel/schoenenzaak in elst maar die heeft de ene sleutel verprutst ben ik bang en de andere 2 in arnhem en nijmegen waren de mensen die kunnen slijpen er niet. 3 uur onderweg met die spits :S
Vagtechniek, Bm-onderdelenshop, carsystems.pl enz
Al denk ik dat vagtechniek het dichtste bij jou in de buurt zit
Ik lees wel goede verhalen over hun op SO
Kan Bas trouwens niet via via aan die dingen komen?
Waarom ben je aan het twijfelen dan?
Geef ik je groot gelijk mee, Ger. Vind persoonlijk de voorkant van een 9N mooier dan die van een 9N3.(niet ombouwen naar 9n3 )
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.